13 Şubat 2016 Cumartesi

*ALİ BAYRAM * İNTİHARDA POLİS*

*ALİ BAYRAM * İNTİHARDA POLİS*

Değerli meslektaşlarım,
Polisin de adalete, insan gibi yaşamaya, çalışmaya hakkı olduğunun farkına varılabilsin ve daha fazla polis yaşamına son vermesin diye İzmir Çeşme Adliye önünde kendimi şehit ediyorum… Umarım işe yarar ve siz geride kalan meslektaşlarım, hak ettiğiniz insani koşullarda yaşama ve çalşma haklarına kavuşursunuz!

Ali Bayram'ın Şehit Polis Memuru Erol Benzer'in bu son yazısından yola çıkarak kaleme aldığı "İntiharda Polis", emniyet mensuplarının ne kadar güç şartlar altında çalıştığına ve yaşadığına somut bir örnek oluşturan bir eser olma özelliği taşıyor. Bayram'ın şehit meslektaşına ithafen kaleme aldığı eserde, karşılaştıkları onca probleme rağmen kanlarına işlemiş meslek aşklarıyla her türlü sıkıntıya göğüs geren polislerin başlarından geçen ilginç olaylar, yazarın kendine has kurgusuyla okuyucularla buluşuyor.
(Tanıtım Bülteninden)


Değerli yazarımız bu kitap da bunalıma giren her türlü zorluk ile baş etmeye çalışan bayram da, hastalıklar da ya da hayatları hakkındaki önemli konularda izin alamayan görevlerinin kendi hayatlarının önüne geçtiği Polis mesleğinin zorluklarını irdelemiş. Kendisi de bu meslek de olan yazarımız bizzat yaşadığı konuları ele almış. Örnek verdiği tüm intihar eden kardeşlerimizin hayatı gerçekten bu mesleği sevmeden asla yapılamayacağını bir kez daha düşündürdü bana. Bu mesleği seçmek isteyen kardeşlerimizin belki de bu kitabı önce okuması lazım ki severek bu kararı alabilsinler.

Yazarımız Çankırı ilinde yaşadığı çocukluğun çok güzel analiz etmiş. Çankırı da yaşayan birisi olarak çok duygulandım ve gurur duydum yazarımızın kalemi ve duyarlılığı ile. Kendisine başarılarının devamını diliyorum. Kitabın sonundaki şiir beni bitirdi. Polis teşkilatımıza daha güzel ortamlarda çalışabilecekleri yarınlar diliyorum.


DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon