10 Temmuz 2015 Cuma

NELERDEN VAZGEÇEBİLİRSİN

Nelerden vazgeçebilirsin benim için
Ben senin için hayallerimden vazgeçtim,
Artık tekbaşına bir mavi yok rüyalarımda.
Nelerden vazgeçebilirsin benim için?
Ben senin için çocukluğumdan vazgeçtim,
Büyüdüm hep içimde bir çocuk saklasam da
Nelerden vazgeçebilirsin benim için?
Ben senin için ölmekten vazgeçtim,
Ve hiç ölmeyecekmiş gibi yaşamaktan.
Nelerden vazgeçebilirsin benim için?
Ben senin için yalnızlıktan vazgeçtim,
Kendi başına yemek yapmaktan.
Nelerden vazgeçebilirsin benim için?
Ben senin için bir ağaçtan vazgeçtim,
Bir tarafı kurumuş bir tarafı çam kokan
Nelerden vazgeçebilirsin benim için?
Ben senin için ağlamaktan vazgeçtim,
Gülümsemek gülümsemenle.
Nelerden vazgeçebilirsin benim için?
Ben senin için seni görmemekten vazgeçtim,
Baktığım zaman.
Nelerden vazgeçebilirsin benim için?
Ben senin için yaşadıklarımdan vazgeçtim,
Artık kıymetli benim için yaşadığım her an.
Nelerden vazgeçebilirsin benim için?
Ben senin için aramaktan vazgeçtim,
Soranlara cevap bilmiyorum dedim.
Nelerden vazgeçebilirsin benim için?
Ben senin için yeni bir aşktan vazgeçtim,
Kimseyi sen gibi sevemedim.
Nelerden vazgeçebilirsin benim için?
Ben senin için istemekten vazgeçtim,
Benim için vazgeç demekten.
Nelerden vazgeçebilirsin benim için?
Ben senin için senden vazgeçtim,
Senin için senden vazgeçtim.
© Duygu Songül KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon