20 Temmuz 2015 Pazartesi

YILLAR ÖNCE YAZMIŞTIM

YILLAR ÖNCE YAZMIŞTIM


Eyvahlar olsun yine 13 ocağa ateş düştü.Yine annelerin, eşlerin,bekleyen nişanlıların, bebelerin canları yandı. Kimi şimdi gencecik bedeniyle şehit kimi evlada kimi babaya kimi eşe hasret. Neyi paylaşamadık şu yalancı dünyada bilmiyorum.Yazıklar olsun hangi kitapta yazıyor haksız yere insan öldürmek,hangi kitapta yazıyor bebeleri öksüz bırakmak, hangi kitapta yazıyor ekmek yediğin yere ihanet etmek ,vatanına doyduğun doğduğun toprağa ihanet etmek..Yazıklar olsun hangi kitapta yazıyor kardeşini öldürmek.Allah’ın verdiği canı ancak ALLAH alır.Biz Müslümanlar böyle biliyoruz.Siz hangi ara şeytana satıldınız ve artık o sizi yönetiyor.Hiç mi vicdanınız sızlamıyor ocaklara yangın düşürünce nasıl gece rahat uyuyorsunuz ve bunu adına nasıl kalkıp ta zafer diyebiliyorsunuz.
Bu kesinlikle doğu ,batı meselesi değil. Kabul etmiyorum ayrımcılığı hiç bir zaman da kabul etmeyeceğim KÜRT, TÜRK ayrımını bu böyle bilinsin.Bence bu şahsiyet meselesi!!Kendini bilen hiç kimse vatanına ihanet etmez,kardeşlerine silah tutmaz.
Bu vatan bize kolay kazandırılmadı.Atalarımız oluk oluk kanlarını akıtarak bizlere bu vatanı kurtarıp bizlere emanet ettiler asla tek parça toprağımızı bile vermeyiz bu böyle bilinsin.Hiç kimse ümit etmesin ki yeneceğiz zafer kazanacağız hiç kimse zannetmesin.ALLAH doğruların yanındadır.Doğru olan bizleriz hala neyin peşindesiniz ve neyi savunuyorsunuz.Bir can almak zafer değildir asıl zafer vatanına bağlı evlatlar yetiştirmek topluma mal etmektir.Hic mi boğazınız da kalmıyor hala bu vatanın ekmeğini yerken?
Tek kelimeyle yazıklar olsun sizi yetiştiren zihniyete kabul etmiyorum sahte iktidarınızı boşuna gencecik canlar toprağa giriyor bizim güzelim kardeşlerimiz şehit olup ALLAH’IN huzuruna çıkarken sizinkiler nereye gidiyor hiç düşündünüz mü?Düşünmek için vicdan lazım akıl lazım.
Şimdi gel de hayvanlara daha çok bağlanma,onları daha çok benimseme.Size hayvan demeyeceğim çünkü hayvanlarıma ,kedilerime hakaret olur.Çünkü onlar kadar olamadınız onlar ki kendisine ekmek, yemek verene kafalarını sürterek ellerini kolların yalayarak teşekkür ediyorlar sahiplerine kuyruk sallayıp mutlu olduklarını belli ediyorlar.Sizin neyiniz eksikti bu vatan size fazlasıyla ekmek vermedi mi?İş vermedi mi?Neyin kini bu,neyin intikamı ben artık anlamıyorum.Nasıl bir zihniyetiniz var kı öz kardeşlerinize din kardeşlerinize silah tutabiliyor şehit yapabiliyorsunuz.Nasıl bir sevgisiz büyüme şeklidir!!!Tek kelimeyle yazıklar olsun ALLAHÜ TEALA HEPİNİZİ KAHHAR İSMİYLE KAHRETSİN.tek istediğim bu YARADANDAN.
Bu ülke bizim ve hep böyle kalacak.Gerekirse biz de gideceğiz cephe de aynı eskiden olduğu gibi savaşacağız ve asla tek parçamızı bile vermeyeceğiz.Kimse hayal görmesin.Bizi kimse bölemez,yıkamaz.
Şehit ailelerinin ellerinden öpüyorum ve ALLAH’TAN sabır rahmet diliyorum.Hepinizin acısını paylaşıyorum.
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon