21 Ekim 2020 Çarşamba

Ejder Kelebek GünDoğumu / Tülin Baturu Ocak


 

Ejder Kelebek GünDoğumu / Tülin Baturu Ocak
kitap sayısı:552
Kendime dahi açıklayamadığım şekilde sevdiklerimin uğruna acı çekmeyi bırakmıştım. Bilinmeyen yüce seçilmişliğin güçleri, acılarda sınır tanımıyordu. Yüzyılın işlenmiş sapkın cinayetlerinden ve peşimizi bırakmayacak psikopat hedefin alanından çıkmak yetmiyordu. Tüm sevdiklerimizin ölümcül cesaretini kamçılayan, sağduyumuzu bozan yine kendi sevgimizdi. Düşmanların, lehine rolleri değişiyordu. Yaşamın gafil avladığı, istemediğimiz, gerek duymadığımız, asitli ateş hattında umursamaza doğru giden kurallarla yüzleşmek kolay olmayacaktı.

Kaderimde, sevdiğim kişilerin incitebileceğini bile bile seveceğim, savaşacağım ve koruyabileceğim hiç aklıma gelmezdi. Bütün ihtiyaçlarım yüzyıllık katilin düşmanına göre düzenlenmişti. Sonumun yeni başlangıcım olacağını bilemezdim. Acımasız psikopatlığın getirdiği ölümler, Ejder Çukuru’nun gerçekliğinden çok daha acımasızdı. Uyarılmaların olmadığı, geçmişe yetişilemeyen kısırdöngü devam ediyordu.

Sevdiklerim için öldüren bir felakettim. Acılarımı kendimden başka kimse gideremezdi. Bunu bilerek sevmeyi reddetsem de ruhum bedenimi ele geçiren bir mayın tarlasıydı. Seçim hakkım kalmadığında, severken, ölüm artığının sunduğu büyük risklerde; kazanılan zaferin, kaybedildiği yerdeydim.

Sevgide engellediğiniz, planlandığınız ilerlemelerden savaşamadığınız gibi kaçamıyordunuz da. Hayalini kuramadığım, sevginin gölgesini getirenler oluyordu.
“İstenmeyen sevgi, ne cehennem ne de cennete göre düzenlenmişti.”

(Tanıtım Bülteninden)


#kitapyorumum: Tülin hocamın daha önceden 13 vakti serisini okumuş ve film olması gerektiğini düşünmüş, hissetmiş ve çok beğenmiştim. Yeni seri Ejder Kelebek geldiğinde bu düşüncem daha da perçinleşti. Kim demiş Türk yazarları fantastik yazamaz diye. Bir çok fantastik yazan yazarımız var ama Tülin hocamın kalemi benim yanımda çok ayrı bir yeri var. Dostluğu bu kadar güzel anlatan, yardımlaşmayı, koşulsuz sevgiyi anlatan bir kitap birde üzerine güçler eklenince daha da hayata olan inancınız tazelenip, güçleniyorsunuz.
Kitaptan biraz bahsetmem gerekirse, Akita (seçilmiş) tuhaf ve yeni güçler de kazanarak daha da güçlenerek dostlarını kurtarmaya, aile yadigarını almaya ve Ejder Armeni bölgesine getirmeye kararlı.
Peki Akita bunu başarabilecek mi onu ancak kitabı okuyarak anlayabileceksiniz.
Hiç bilmediği bir ortam, tuhaf adetler ve kimin aslında ne kadar iyi ya da kötü olduğunun anlaşılmadığı birbirine karıştığı bir yer.
Acaba kurtulduğu sandığı düşmanlarından kurtulabildi mi?
Getor hayatta olabilir mi? Asıl tehlikede olan yoksa kendisi mi? Dengelerin sık sık değiştiği güç ve iktidar, entrikalar uğruna varılan netice ne olacak?
Sdffffataul eşliğinde keyifle okudum. Bence halen okumayanlar ve yazarımızın kalemi ile tanışmayanlar varsa 13 vakti serisinden okumaya başlayın. Yüreğimi değerli kalemi ile ısıtan değerli yazarıma bende kocam 13 diyorum.
sdffffataul eşliğinde kocaman 13.16.19.
Daha önceden yapılan yorumları kitabın sonuna jest yaparak basılması süper olmuş. Kendi yorumumu da sevgiyle gördüm ve bana kendimi çok güzel hissettirdi. Okuruna değer veren değerli yazarımıza ayrıca teşekkür ediyorum.
#alinti
Otların arasından gelen garip sese yöneldim. Ağaç dibinde kabın içinde haşladığı koca but elinde söyleniyordu. Ses tınlamaları farklıydı. Arkasından izliyordum, iki üç lokmada yutmasını sağlayan elindeki koca şişeyi kafasına dikti.

Kesinlikle okuyun.
Duygu Songül KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon