20 Temmuz 2015 Pazartesi

VATAN DEMEK CAN DEMEKTİR, HAYAT DEMEKTİR

VATAN DEMEK CAN DEMEKTİR, HAYAT DEMEKTİR
Özgürlüğü olmayan bin milletin şah damarı kesilmiş gibidir. MUSTAFA KEMAL ATATÜRK’ÜN dediği gibi YA İSTİKLAL YA ÖLÜM.
VATAN demek can demektir,namus demektir, ana ,baba demektir,özgürlük demektir,hayat demektir.Vatanımız da özgür olduğumuz için ibadetlerimizi yapabiliyoruz ve rahatça yatakta uyuyup namusumuzu,canımızı koruyabiliyoruz. Şu an o şehitlerimizin hatırına inşallah haklarını bize helal ederler rahatça geceleri deliksiz ölüm korkusu olmadan uyuyabiliyoruz. Oysa o şehitlerimiz, küçücük canlarımız kardeşlerimiz kim bilir vatan bekleyeceğiz diye kaç gece aç susuz sabahladı ve yorgundular. Bunu bilen yok. Bütün bunları düşünmek kahredici o kadar küçükler ki hepsi oysa vatanın sorumluluğu bu kardeşlerimize verilmiş.Devleşiyorlar adeta savaşırken.Vatan sevgisi böyle bir şey.Vatan sevgisinin bayanı erkeği olmaz.Nasıl eskiden bayanlarda cepheye gidip askerlere yardımcı olurdu yemeklerini,ekmeklerini yaparlardı,su taşırlardı,mermi taşırlardı aynı kan inanı biz de mevcut.Henüz ölü toprağı serpilmedi üstümüze.Umarım BARIŞ gelecek gerekmeyecek tek temennim duamız o.Biz kan dökülmesini değil BARIŞ gelmesini istiyoruz.Ama gerekirse bütün bayanlar da örgütlenir biz de savaşırız.Henüz elimiz ayağımız tutuyor çok şükür.Bu vatan bizim ve hep öyle kalacak.Ben bakıyorum bazı yerler de gördüm en kızdığım şey.lütfen yıkıcı değil yapıcı olalım ve yazılımlarımıza dikkat edelim.Bu mesele kesinlikle bana göre KÜRT,TÜRK olayı değil.Bin tane kişi gelsin karşıma ben hep bunu savunacağım.Çünkü dışarıdan bizi bölmek isteyenler onları hedef almış ve maalesef beyinler satın alınmıştır yabancı güçler tarafından.Tabi ki DOĞU HALKINDAN askere gidip de içi vatan sevgisiyle dolu olup askere gidip şehit olan yok mu?binlerce var ama nedense bunları kimse görmek istemiyor kolay olanı seçiyoruz ve kışkırtmaca yoluna gidiyoruz. Bu sayfayı kurmamın amacı kesinlikle KÜRT,TÜRK ya da DOĞU ,BATI meselesini gündeme getirmek değil.Bütün bu sorunları devletimiz aşacak ben buna inanıyorum ama biz de millet olarak bilinçlenelim istedim. Geçen baktım bir yer de kızın biri bu ülke de yaşayıp da KÜRDÜM diyen şerefsizdir gibi hakarette bulunmuş.Acayip üzüldüm.Çünkü öyle bir mezhep var yani tabi ki önce TÜRK sonra KÜRTLER.Ama ALLAHÜ TEALA ayrımcılık yapmayı bize yasaklamıştır.Biz yıllardır bu topraklarda aynı havayı soluduk.Hiçbir kitapta ne haksız yere insan öldürmek var ne de haksız yere ayrımcılık yapmak var.Her insan Müslüman doğar Sonra bunları anne babası farklı dinlere ,ırklara çeker ve öyle yaşamak zorunda kalırlar.Kimse doğarken ben TÜRK ya da KÜRT doğacağım ya da ROMAN,LAZ doğacağım diye seçmiyor.RABBİM bizi ne şekil de uygun görürse o şekilde dünyaya geliyoruz.Hepimiz imtihan dünyasındayız kardeşlerim.
Şu konuda sanırım hepimiz hemfikiriz.Bu vatan için seve seve canımızı veririz ve şehitlik mertebesine de ulaşırız.Çünkü vatan sevgisi bambaşka bir şey vatanını sevmeyen insandan ben her şeyi beklerim.Çünkü bu insan ne aile kurup ailesini sevebilir ne de dünyaya getirdiği çocukları düzgün yetiştirip vatana mal edebilir.İlk aşkımız önce YARADAN sonra VATAN ve sırayla
AİLE(ANNE,BABA,KARDEŞLER,AKRABALAR,EŞ,ÇOCUK,ARKADAŞ.DOST,KOMŞU VB.)şeklinde sıralayabilirim. Ben isterim ki bu sayfa diğer sayfalara örnek olsun barışı çağırsın hatta haykırsın gencecik kardeşlerimiz ölmesin.İnsan tanımadığı insanları sever ve üzülür mü? Ağlar mı? Evet ağlıyormuş meğerse.Ne zaman bir çatışma duysam yüreğim ağzımda eyvahlar olsun diyorum yine bir kardeş gitti:’( gözyaşlarıma engel olamıyorum ve hem şehitlerimizi hem gazilerimizi ve şehit ve gazi ailelerini inanılmaz saygı duyuyor ve çok seviyorum.Hepsinin genç yaşlı demeden ellerinden öpüyorum.Neden çünkü onlar olduğu için biz hala hayattayız ve hala özgürüz.Yani içim acıyr küçücük bir bedenin toprağın altında hiç yoktan olduğunu düşünmek.Ama kızgınlığımız doğruları görmemizi engellemesin can kardeşlerim.Millet için tek elimizden gelen bana göre bol bol dua etmek ve tek yürek olmak ve ayrımcılık çıkarmamak.Bunun altını çizerek söylüyorum.Tek tesellim aslında şehitlerimizin ölmemiş olması ve orada rahat olmaları ve ailelerine şefaat edecek olmaları.Bana göre gazi ve şehit aileleri ALLAHÜ TEALA tarafından seçilmiş kişiler.RABBİM bizi son nefesimi inşallah şehit olarak vermeyi nasip etsin inşallah.AMİN.Çünkü zaten öleceğiz ve bu can toprak olacak RABBİM uygun gördüğün de inşallah hepimiz şehit oluruz.Şehitliğin ne kadar güzel bir mertebe olduğunu şehitlerimizin keşke dili olsa da bize anlatabilse.
Tekrar bütün gazi ve şehit ailelerinin ellerinden öpüyorum ve saygılarımı sunuyorum.Hepsi inanılmaz değerli benim için ve hepsine çok saygı duyuyor ve acılarını paylaşıyorum.
Yazım biraz uzun oldu kusura bakmayın.İçim inanılmaz dolu dertleşmek istedim sizlerle.Okumak zahmetinde katlanan tüm kardeşlerim haklarını helal etsinler.Önümüz MÜBAREK RAMAZAN AYI.Bunu şans bilip ALLAHA sığınalım ve bol bol barış için dua edelim.
Bu sayfaya bana güvenip gelen herkese teşekkür ediyorum ve saygılarımı sunuyorum.
DUYGU SONGÜL KAHRAMAN


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon