3 Mart 2019 Pazar

YALANCI POLLYANNA KİTABIMA YAPILAN 9. YORUM

Bu sefer bu harika yorum Zemine dosttan geldi. Kendisine teşekkür ediyorum.
#okudumbitti
#kitapyorumum
#yalancipolyanna
📚📚 Yalancı Polayanna bu ismi duyduğumda ilk önce bir tuhaf geldi açıkçası 😊😊 Ama anladım ki benimki de yalancıymış..
📚📚 Yoruma ilk defa kitabın önsöz ve yazar tanıtım bölümü ile başlamak istiyorum. Bu zamana kadar okuduğum kitaplar içerisindeki en samimi başlayan kitaptı. Önsöz kısmını keyifle okudum ve yazarımız bu kitapta kendini tanıtmış. Genelde başka bir dilden tanıtılır ya yazar bu kitapta kendi kendini tanıtmış ve çok samimi olmuş😊😊
Konusu ise biraz üzücü ama sonu güzel. Kendi hayatından bahsediyor ayni zamanda kurgu var içerisinde. Kanser hastalığına yakalanıyor kendisi ve o dönemde yaşadığı zorlukları, hastane çilesini, insanların davranışlarını ve kendi duygusal çöküntülerini kaleme almış. Almış ama nasıl almış valla ben okurken çöktüm gerçekten. O kadar iyi yansıtmış ki kalemine şahsen ben üzüntüden öldüm 😞😞
📚📚 Çok can alici noktalara değinmiş. Kendi kendimize yani beynimizle neler yapabildiğimizi ama bunun farkına varamadigimizi çok güzel anlatmış. Kendimizi iyi hissetmemiz ve iyi şeylerin hayatımızda olabilmesi için neler yapmamız gerektiğinden bahsetmiş. Kısacası fazla uzatmiyacagim insana kendini sorgulatan ve çözüm aratan bir kitap. Mutlaka okumalisiniz....
İnce bir kitap yazmış ama içi dolu dolu kocaman bir kitap olmuş bence 😊😊😊
📚📚 Son olarak diyorum ki ben Duygu'nun dünyasını gezdim dolaştım güzel bir keyif aldım. Bundan sonra kitapseverler olarak Duygu da bizim dünyamızda tabi yazar olarak 😊😊
📚📚 Artık imza günlerinden sizi de bekliyor olucaz hocam 💕💕
Duygu Songül Kahraman

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon