3 Mart 2019 Pazar

YALANCI POLLYANNA KİTABIMA YAPILAN 7. YORUM

Bu sefer yorum Değerli insan Şükran Pınarcan arkadaşımdan geldi. Kendisine teşekkür ediyorum.
okurumun yorumu:
kitap yorumum. Sonunda bende YALANCI POLYANNA kitabıma kavuştum. Kaç gündür sabırsızlıkla bekliyordum. Bir solukta okudum bitti çok begendim. Okuduguma fazlasıyla değecek nitelikte bir kitaptı.Daha ilk cümlesinden bile insanı içine alıyor. Bir çok kişinin kendinden çok şey bulacağı hislerine tercüman olan benzer şeyler yaşadığımız fakat farkında olmadığımız şeyler var.Bu kitapta bir çok şeyin farkına varıyorsun.Hastalık değil sevgisizlik ilgisizlik ihmal öldürür.Hepimiz potansiyel Avni adayıyız.Ne derseniz. Olacagımızı düşünüyoruz ve korkuyoruz. Bır şekilde kendimize çekiyoruz. Bende bu kitabı okuyana kadar Avniyi hep düşünürdüm. Bundan sonra düşünmesem çok iyi olacak. Yoksa en yakın zamanda tanışmamız gerekecek.Annemi ve agbimi Avniden kaybetmiş biri olarak ister istemez bende de olacak mı diye düşünüyordum hep.Artık buna bir son vermem lazım. İyi düşünelim iyi olsun diye bir şey var.Elimizde değil bazen kötü şeyler düşünüyoruz. Onları kendimize çekiyoruz. Bugün anlıyorum ki yaşadığım iyi veya kötü şeyleri hep kendime ben çekiyorum.Sanki bu kitabı okurken Duygu karşımdaydı. Onunla sohbet ettik.Güzel yüregine temiz kalbine misafir oldum. Güzel yüreğinden öpüyorum. Anlattıkların insanın içine işliyor.Yüregine dokunuyor.Samimiyetin açık yürekliliğin inanılmaz güzel. Okuyup bir kenara atılacak bir kitap değil başucu kitabı olmuş. Tebrik ederim canım iyi yazmışsın.Iyiki tanıdım seni.Yolun açık olsun canım.Pınar Çaglıner Salıncak sana da teşekkür ederim. Canım arkadaşım emegine sağlık.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon