6 Mayıs 2016 Cuma

-CEMAL TÜRKEL-ŞEMS BETA NİZAMLARI- -CİNİUS YAYINLARI-



-CEMAL TÜRKEL-ŞEMS BETA NİZAMLARI-
                   -CİNİUS YAYINLARI-

Şems Beta Nizamları ,
Cemal Türkel 

Sen rüyamda ben olan Mevlana, rüyamın içinde bana ulaşmaya çalışırsın ama bu uğraş boşuna ve bu hiçbir zaman gerçekleşmeyecek bir uğraştır. Ben ufuk çizgisiyim. Bana bir adım yaklaşırsan ben de bir adım uzaklaşırım. Sen benim aynadaki görüntümden başka bir şey değilsin. Sen dünya katında aynaya baktığında ne görüyorsan, ben de varoluşun aynasına baktığımda onu görüyorum. Senin aynadaki görüntün ne ise, sen de benim için osun. Senin aynadaki görüntün senin için ne kadar gerçekse, sen de benim için o kadar gerçeksin. Sen benim sonsuz suretlerimden birisin. Kendini gerçek sanma. 

Sakın ola ki bir insanımı küçümseme, onu yanlış görme. Benim nezdimde en büyük günah: İnsan olan kulum hakkında vereceğin hükümdür. Biri hakkında hüküm vermek, birini yargılamak senin haddini aşar. Sakın ola ki çamura saplanmış bir kulumu küçük görme. O Mevlana’nın çamura düşmüş halidir. Mevlana o çamurun içinden çiçek açar.

KİTAP YORUMUM

Kitabın türüne henüz karar verememekle birlikte kişisel Gelişime yatkın diyebilirim. Varoluş nedenlerimiz, reerkarnasyon gerçeğine kadar ayrıntılı anlatılmış. Dili oldukça akıcı kitabın. Tarzı olmayan kişiler bile bence rahatça okuyabilirler. Her kareden kişiye hitap ettiğini ben düşünüyorum. Peygamber efendimizin de dünyaya gelmeden önceki an’ları ayrıntılı anlatılmış. Bazı tadlarv ardır okumanız lazım. Ben ne kadar anlatırsam anlatıyım kitap baştan aşağıya bilgi içerdiğini söyleyebilirim. Bence herkes hayatında en az bu kitabı okumalı. Hatta birkaç kez okumalı. Çünkü kaçırmamak adına birkaç kez geriye dönüp okuduğum bölümler oldu. Bana iyi geldi bu kitabı okumak. Kesinlikle farkındalığınız artıyor. Hayata bakış açınız çok farklı olabiliyor. Zaten birçok ayrıntıyı biliyorduk ama bu kitap da daha anlayabileceğimiz şekilde irdelenmiş. Eğer bu kitap karşınıza çıkarsa bilinki bu bir tesadüf değil. Size bir şey anlatmak için karşınızda. Yazarımızın yeni çıkan BİLİNÇ isminde bir başka kitabı daha var.
Değerli yazarımız Cemal TÜRKEL’e eserlerini bana ulaştırdığı için teşekkür ediyorum.
DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon