15 Şubat 2016 Pazartesi

*()* SANAL ALEMİN YENİ HEDEFİ: ÇOCUKLAR *()* *()* İSMAİL POLAT *()*




Sanal Alemin çirkin elleri bu kez çocuklarımıza uzanıyor!

"Sanal Alemde Kadın Olmak" isimli kitabıyla "internet ortamında kadınlara kurulan tuzakları" anlatan İsmail Polat, bu kez çocuklarımıza uzanan kirli ellere dikkat çekiyor.Bu kitapta 11-17 yaş arasındaki çocuklarımıza ve gençlerimize kurulan çirkin tuzakları göreceksiniz. Peki,

Çocuklarımızı sanal dünyadaki tehlikelerden nasıl koruyabiliriz?
Anne-babalara düşen görevler neler?
Pedagog ve psikologlar neler öneriyor?
Bilişim uzmanları hangi konulara dikkat çekiyor?
Bu soruların hepsini kitabımızın içinde bulacaksınız...

Siz siz olun, sakın "Benim çocuğuma bir şey olmaz" veya "Benim çocuğum çok akıllıdır, oyuna gelmez, tuzağa düşmez" gibi bir gaflet içinde olmayın! Unutmayınız ki, kitaba konu olan çocuklarımızın da anne-babaları belki de zamanında öyle düşünüyordu! Saygılarımızla...
(Tanıtım Bülteninden)

BENİM YORUMUM

İlk kitabı Sanal Alemde Kadın Olmak kitabı ile başarısını kanıtlayan değerli yazar bu sefer yine yaşanmış gerçek örnekler anlatarak Sanal dünyadaki tehlikede olan çocuklarımıza dikkat çekiyor. Bunu hem bilimsel olarak verilere dayanarak herkesin anlayabileceği şekilde anlatmış hem de örnekler verilmiş kitapta. Bence çok yararlı bir kitap olmuş. Tüm ebe beyinler tartışmasız okumalı. Hatta geç kızlarımız, belki de çocukluktan genç kızlığa adım atan bireylerde okumalı. Yani her insana hitap eden bir anne ve babanın verdiği değerli altın değerindeki bu bilgileri kaçırmayın derim. Belki de kaç can kurtulacak kim bilebilir.

Değerli yazar İsmail POLAT’a böyle sosyal bir kitap ile yine gündeme geldiği için kendisine teşekkür ediyor, başarılarının devamını diliyorum. Yine kendisinden yeni eserler sevgi ile bekliyoruz.


DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon