21 Şubat 2016 Pazar

*()* 684 SOKAK *()* HÜSEYİN YILDIZ *()*



*()* 684 SOKAK *()* HÜSEYİN YILDIZ *()*

O, mülhitleri, zındıkları, yalancıları ve münafıkları kucaklayıcıdır. onun ateşi, harareti, azap ve şiddeti hepsinden üstündür. Cehennemin tabakalarının tümü, yedi bin tabakadan ziyadedir.

BENİM YORUMUM

Kitabın kapağı zaten başlı başına çok ilgi çekici ve kitabın içeriği hakkında merak uyandırıyor okuma isteği duyuyorsunuz. 2 genç araba hırsızlığı yapar ve polisten kaçmak isterken 684 sokağa yasak bölgeye firar ederler. Asıl mesele orada. Oraya giren hiç kimse bir daha çıkamıyor. Kaybolan 2 genç kız onu arayan aileler  ve polis adamı çağıran sürekli kaçan keçi, evi sallayan olmadı hayaletler ve daha nice hayatlar. Yazarımızın “Yüksük” isimli bir başka gerilim romanı mevcuttur. Okumanı mutlaka tavsiye ederim. Gerilim sevenlere duyurulur. Bu arada kitaba başlayacaksınız bir daha kitabı bitene kadar bırakamayacağınızı hesaba katarak başlayın. Zira ben 1 gecede bitirdim meraktan uyuyamadım. Sonra da korkudan sağa sola gölgelere bakmaktan uyuyamadım.

Değerli yazar Hüseyin YILDIZ’a teşekkür ediyorum. En kısa zamanda diğer kitabını da okuyacağım inşallah.

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon