21 Şubat 2016 Pazar

*()* GÜZ RÜZGARI *()* CANSU TIRAŞOĞLU *()*





Adı ne olur bilemem, tipi nasıl olur onu da bilemem, o seni sevecek mi, her şey istediğin gibi mi olacak bunları da bilemem ama bildiğim bir şey var güzel bebek; günün birinde âşık olacaksın! Ve çok defa da âşık olunacaksın!

Seni kimlerin sevdiği umurunda olmayacak, birileri senin peşinden koşarken sen seninle ilgilensin ya da ilgilenmesin yüreğini verdiğin adamın peşinden gideceksin. Yıldızları bir başka görmeye başlayacaksın âşık olduğunda, yüreğindeki aşkın derinliğinde boğulurken sevdiğin adamın elinden tutup yıldızlara kurduğu salıncağa seni götürmesini umacaksın. Eğer o yanındaysa hayata hep gökyüzünden bakacaksın. Ve o hayatındaysa en büyük korkun onu kaybetmek olacak!

Kavuştum mu ben şimdi sana, gözlerine korkusuzca bakamıyorum ki hâlâ… Gözlerin mavi ateş, umut değil korku veriyor bugün bana. Ben bir kelebek olmak istiyorum bugün, konabilmek için avuçlarına. Kaderimi ellerine bırakmak istiyorum, ister kanatlarımı sev okşa, istersen öldür avuçlarının arasında. Ben bugün sana yakın olmak istiyorum, yaşadığım acılara nispet yaparcasına…

Satır satır koşmak istiyorum bugün, yazacak o kadar çok şey var ki sana dair. Sen bana doğru yönelmesen de ben cümleleri bana çıkarabilirim senin ağzından. Ben senin yüreğini ben yapar da güzel bir oyun oynarım sevgisiz yüreğine sevgimi doldurarak. Okursan şaşırırsın. Satırlarda Rüzgâr'ın aşkını okuyup gerçekte sevmeyi bilmeyen yüreğinden utanırsın.

Hayal bu ya ben Güz'ü yaşayan ağaç olurum sen yapraklarımı toplarsın yerlerden. Çöpe atmaz saklarsın belki onları bir daha asla benim bir parçam olmayacağını, benimle birleşmeyeceğini bildiğin halde. Ve sevmezsin hiçbir yeşil yaprağı benim dallarımda yeşil yaprak kalmadı diye



KİTAP YORUMUM
 Bu romanında ise değerli yazarımız akrabasına aşık olan bir genç kızın mücadelesini bir aşkın ne kadar ileriye gideceğini anlatıyor ve yine kitapta bir çok mesaj var. Güz Rüzgarı çok seviyor oysa Rüzgar İstanbul’da yaşıyor. Aynı şehirde kalabilmek uğruna acaba Güz ne türlü planlar yapacak ve Ankara dar gelmeye başlayınca sevdiğine yakın olabilmek uğruna İstanbul da kalmayı başarabilecek mi? Okumaya değer bir kitap daha var karşınızda. Yine bir solukta bitirdiğim ve kitap bitmeden uyamadığım heyecan sevgili yüklü bir roman. Mutlaka okumalısınız. Aşk acaba Rüzgara Güz aracığıyla mı gelecek? Tabi ki yine tüyo vermiyoruz.

Değerli yazar Cansu TIRAŞOĞLU’na değerli eserlerini benimle buluşturduğu için teşekkür ediyorum.

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon