10 Temmuz 2015 Cuma

Sözlerim

Sensiz ellerim en çok da yüreğim çok üşüyor!
Beni öldüren aşkın değil,yalan gözlerin,sözlerin ve sendin!
Aşk her insanın bir kere de olsa ölmeden önce yaşaması gereken en güzel ve en gerçek duygudur.
Bir insana verilen en büyük hediye “Seni seviyorum” en büyük ceza “Elvada” dır.
İnan bana o kadar uzaklarda değilsin! Kendini yeterki görmek iste,bana gözlerime ve en çok da yüreğime bakman yeterli ömür boyu içindesin!
Seni dilimle hiç çağırmadım,ama seni şiirlerimle,yüreğimle en çok da gözlerimle hep çağırdım.Ama dönme be sevdiğim gittiğin yerler sana toprak,vatan olsun…Gittiğin yerde öyle bir kal ki ne seni beynim hatırlasın ne de kalbim!
Kumbaramızda neden para biriktiririz de sevgi,dostluk,arkadaşlık,aşk biriktiremeyiz?
Sen sus gözlerin ,en çok da yüreğin konuşsun.Seni nasıl sevdiğimi,özlediğimi…
© Duygu Songül KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon