10 Temmuz 2015 Cuma

Sözlerim

Ağır gelse de sensizliği taşımak,bir yalanı yaşamaktan asildir yalnızlığım!
Ben seni okuduğun okul,yerin için değil sadece seni seni olduğun için çok sevmiştim!
Sana bir ara haklarından bahseder, hesabını öderim. Her şeyi bırak ilham kaynağımsın her şeyden önce!
Ey gönül telim,senden ne fırtınalar geldi geçti,kalana rastlamadı bugüne kadar bu yürek!
Evet aşk masalıydık ama sonsuza kadar bitik!
Yüreğim kal demişti,sözlerim git! Sen sana uygun olanı seçtin!
Ben sana mecburken,sen hangi sahte sevdalara yelken açtın ve kendini avutuyorsun?
Artık bundan sonra ben susacağım yüreğim,sözlerim,şiirlerim,yazılarım en çok da gözlerim konuşacak bendeki sensizligi,hayatımdaki hiç dolmayacak yerini! Susuyorum aslında çok şey anlatıyorum ama yüreği olana,anlayana!
Uzattığın elini yeniden bir çılgınlık yapıp tutabilirim aslında! Ama o kadar korkuyorum ki yeniden bırakmandan,bir türlü cesaretimi toplayıp sana kendimi bırakamıyorum!
Ne olur gözlerime bak,gör bendeki seni ve nasıl özlediğimi,sevdiğimi!
© Duygu Songül KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon