10 Temmuz 2015 Cuma

Sözlerim

  • Aşk masalım,sana böyle hitap etmek beni heyecanlandırıyor.Yeniden sen oluyorum.Ne sen tanıyorsun beni,ne de ben seni.Henüz dilimizle onaylamadık birbirimizi ama birbirimizin hayatına göz kırpıyoruz.Elimi tutmak için benden o ışığı beklediğini biliyorum.Kalbime yenik düşeceğimi bilmek beni korkutsada sana olan güvenim bunu aşıyor.Aşk bu mu acaba tanımadan sevmek.Gözlerine bakmayı ve kendimi orada görmeyi çok istiyorum.Bilemiyorum ya bu da bitmeye mahkum bir rüya.
  • Gönülde benim,kalpte.İstediğime kalbime giden yolu veririm,istediğime değer veririm,istemediklerimden geri alırım.Bu hayat da benim,keyif de benim.İstediğimi başımın üstüne koyarım,istemediğimi yerin dibine batırırım.Kalbime giden,değer noktama giden yolada,yerin dibine gidecek yolada ben karar veririm.Kimse keyfime eşlik etmekte kendisinde hak görmesin.Hayat benim,karar benim.
  • Nedensiz sevdim seni,nedensiz özlüyorum.Nedensiz kalbim atıyor seni hissettiğim de.Nedensiz doluyor gözlerim,yokluğun acıttığında içimi.Ne yani şaşkınlığımı bağışla şimdi biz ayrıldık mı? Bir daha bakmayacak mısın gözlerime eskisi gibi? Tamam,git.Gururumu,kalbimi bende bıraksaydın bari.
  • Bu nasıl duygu ki adını yakınlarımda görmek bile beni heyecanlandırıyor,kalbimin ritmi kulaklarımda,elim ayagim titriyor birden sen oluyorum? Hayallerimi süslüyorsun,elimi tutmana ve bana o aptal güveni vermene o kadar ihtiyacım var ki! Kendimi dizginlemem lazım biliyorum ama bir masalın,bir filmin sonu gibi ben de son final sahnesini bekliyorum!
© Duygu Songül 
KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon