10 Temmuz 2015 Cuma

Sözlerim

Bugün yine yaşamak istemiyor gözlerim,boşluğa bakıyorum öylece! Ha ölüyüm, ha diriyim farketmiyor artık ne senin için ne de benim için!
Gözlerimin kusurunu affet,onlar seni seçti.Yüreğimin kusurunu da affet onlar seni sevdi yani benlik bir durum yok…Varsa bir hata,tamamen onların hatası.Ben seçmedim seni,mantığım seçmedi!
En çok kendimi seviyorum bu sıralar çünkü tek güvendiğim,gözümü kapayarak arkamı dönebildiğim benden başka kimse yok! Hayatta tek gerçek benim belki de!
Yalancının mumu yatsıya kadar yanar! Tıpkı yalancı,çıkarlı,bencil dostlukların mezara kadar değil,Pazara kadar sürdüğü gibi!
Kötü günümden haberi olmayan,iyi günümde de ayağıma dolaşmasın!
Hiç olmayacağını bile bile seni sevmiştim!
Hayat,ben senden vazgeçeli uzun zaman oldu,sen benden vazgeçmiyorsun!
Sanırım tek hatam seni ben sanmamdı!
© Duygu Songül KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon