10 Temmuz 2015 Cuma

Sözlerim

Yalnızlığım,seni çok seviyorum.Hayatımdan çalınmadık birşey kalmadı. Anılarım,şiirlerim,sözlerim,yazılarım,cebimdeki param,sevdiğim adam,arkadaşlarım,dostlarım hep çalındı.Ama seni elimden kimse alamaz.Seninle,ben ikiz kardeş gibiyiz.
Beni başka yerde arama ben güneşin battığı yerdeyim,beni sağa sola sorma ben sadece senim! Gözler fırtiınasını kaybettiğinde beni gör,ben aslında
sadece senin hayalinim! Birgün bitsen de bende sadece tek gerçegim sensin!
Neden bazı insanlar bu kadar ayarsız ve dengesiz,birgün yaptıkları ertesi gün tutmaz? Sanırım ömrüm boyunca bunu hep merak edeceğim!
Karşılık beklemeden söylenen her sevgi sözcüğü anlamlı ve değerlidir!
Kabul etmiyorum sahte,anlamsız iktidarınızı!
Sensizlik bu kadar canımı acıtamaz,senin benim canımı acıttığın kadar!
Küçük bir kız çocuğuyum şimdi.Elimden tutup beni büyütmene, koruyup,kollamana ve hep yanımda olmana o kadar ihtiyacım var ki!
© Duygu Songül KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon