22 Mayıs 2017 Pazartesi

*AGORA 'DA BİR DELİKANLI * BABACAN PESENKURDU * *DESTEK YAYINLARI *



*AGORA 'DA BİR DELİKANLI * BABACAN PESENKURDU *
                   *DESTEK YAYINLARI *

"Saçlarımı koklarken ne mırıldanıyorsun öyle?" dedi kadın.
"Eskiler gülü koklarken, kelimeyi şahadet getirirlermiş" dedi adam.

Başrollerde...
Bir kadın, iki erkek...
Ve aşk.
Siz kaderinizi yaşadığınızı zannederken, hayatınızın yarısının birinin kontrolü altında olduğunu düşünün.
İpler başkasının elinde...
Ve kukla da, sizsiniz!

Ekmek aldığınız bakkalın, aslında bakkal olmadığını...
Hamile eşinizi teslim ettiğiniz doktorun, sandığınız doktor olmadığını...
Çocuğunuzun öğretmeninin, gerçekte o olmadığını...
Ve belki de en önemlisi, "kardeşim" dediğiniz dostunuzun, aslında kim olduğunu hiç bilmediğinizi düşünün...
Ürktünüz mü?
Ensenizde bilinmeyen soğuk bir nefes mi hissettiniz?
Peki, size bir soru:
"Aşk sizce her şeyin üstesinden gelir mi?"
Cevabı verirken, lütfen bu sözümü unutmayın:
"İnsanın canını en çok 'canım' dedikleri yakar."
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 368


KİTAP YORUMUM
Kitabın türü polisiye, aşk, macera, tutku, ihtiras ne ararsanız var. Sıra dışı bir yolculuk zaten kitabın kapağını ve ismini gördüğüm de bekliyordum ama bu kadarını beklemiyordum diyebilirim. Yazarın kitabı şiirler ve sözler ile yaşanan a'nları ifade etmesi ayrı bir lezzet bırakıyor damakta.
Aslında belki de bir çok insanın bir yalanı yaşadığı hayatının da bunu çok güzel ifade etmiş yazar. Hasan'ın rahatsızlığını duyduğum da ona kızamıyorsunuz bile. Benim kişisel fikrim Hasan gerçekten iyi birisi. Sadece hastalığının vermiş olduğu duygusallık mantığının önüne geçerek mantıklı düşünmesini engelliyor ve dostum dediği kişi suçluyor.
Gerçek kral aslında belki de sol tarafımıza bakmalıyız diye düşünüyorum ben. Sonuçta o zirveye kimi layık görürsek kral odur ki zaten kitabın finalindeki sonuç bunu belli etti fazlası ile. Hayatta tesadüflere yer yoktur olması gerekenler ve öğrenmemiz gerekenler vardır. İskender ve Gülce'nin karşılaşması gibi. Bu arada kitap seriymiş ve ben devamını sevgiyle bekliyorum.
Yazarımızın kalemini sevdim oldukça akıcı ve kitabın içeriği bilgilendirici niteliğinde yazılmış.
Aşk bazen öldürücü olabilir kitapta da yazıldığı gibi. Aslında Hasan'ın farklı bir yön ile 2. seride karşımıza çıkacağını düşünüyorum ben ve bence çıkmalı da hatalarını telafi etmek adına.
Gerçek dostluğu okurken gerçekten çok duygulandım. Canını hiçe sayan kalpten dostlar onlar. Güzel öğretileri olan kitapları çok seviyorum.


DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon