18 Ağustos 2016 Perşembe

BİLİYORUM

Biliyorum sen dön desem bile dönmeyeceksin karanlığından,
Biliyorum yarınlar konuşmayacak bize dair,
Okuyamadın yine beni,
Perşembe’nin gelişi zaten Çarşamba’dan belliydi,
Konuşamadık yine asıl gerçekleri,
Sol tarafım ağrıyor biliyor musun?
Yine kahraman ilan ettim bugün kendimi,
Bende bilmiyordum bu kadar bende ki tarifsiz gücü,
Of bir gün daha geçti sensiz,
Bir gün daha geçecek yarınlar,
Ben sana dokunamam ki ruhuna,
Sen zaten anlamıyorsun bendeki seni,
Yine bizdeki deprem çöktü yarınlara,
Yine biz olamadık…
Yine sustum, susuyorum dilime gelenleri,
Çözüm yoksa eğer yine gitmeli başka umutlara,
Sessizlik konuşsun yine her zaman ki gibi,
Yine doluyum işte bu akşam,
Gök gürlüyor yüreğimde,
İçimden bir parça daha koptu senden,
Tükendik tamamen.

Duygu Songül KAHRAMAN


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon