19 Ağustos 2016 Cuma

KEŞKE

Keşke herkes dürüst olsa dünya daha bir yaşanılır hale gelirdi. İma yerine insanlar dobraca istediklerini dile getirse. Sonra seviyorsa mertçe söylese, sevdikleri için her ne olursa olsun mücadele etseler ve sevmedikleri kişilere de bir gün işim düşer diye gülümsemeler. Sahte olan her şey bende allerji yapıyor niyeyse. Hala alışamadım yalanlara. hala alışamadım insanların sahte yüzlerine. Ne olur sanki yüzünüze bakınca içinizi de görsem ve işte tamam desem. Bu kişi ne demek istedi şuan diye düşünmeme gerek kalmasa. O kadar şeffaf olsanız ölür müsünüz yani? Çölde susuz kalan bir insanın haykırışları gibi samimiyeti, dürüstlüğü özlüyorum hem de çok. Nefret demeyim de tiksinti oluşuyor oynayan insanları görünce. Oynayın tabi ki ama mesela dans edin, halay çekin ne biliyim isterseniz başka bir şey. Ama ruhunuz oynamasın. Yukarı ayrı, aşağısı ayrı düşünmesin. Çok şey mi istiyorum. size bakınca yüreğinizdeki sevginin yüzünüze yansıdığını görüyüm. Kucaklaya bileyim sizleri o zaman yürekten. Hem ne kadar çabuk tüketir olduk güzel olan her şeyi. Ne eskisi gibi sevdalar gerçek, ne de gerçek dostluklar fazla. Olanlar kardelen orası ayrı ama, peki bu oynayanlar ne olacak? Taktım mı takıyorum galiba. Özlüyorum samimiyeti, samimi bakan bakışları. Bu kadar mı zor insan olabilmek? Bu kadar mı zor sevmiyorsan, sevmiyorum diyebilmek. 
Hayal işte kuruyor insan. Olacak inşallah bir gün yeniden sevgiler fışkıracak topraktan. Tıpkı her kış dökülen yaprakların, baharda tekrar o bitti, kurudu denilen ağaçlardan, topraklardan fışkırması gibi gerçek medeniye fışkıracak. Yeni doğan çocuklar sevginin içine doğacak. Gökyüzü bile gülümseyecek yaşadıklarımıza. Sevdalar yalan olmayacak. Eğer varsa duygu mücadelenin, emeğin anlamı olacak. Koşulsuz sevecek herkes birbirini. Hani diyorum hayalde kalmasa bazı şeyler. Ölmeden yaşansa tüm güzellikler. Menfaat için değil de insan gerçekten sevdiği için evlenecek ve kırk yıl sürecek. Tüketilmeyecek tüm güzel duygular. Huzur kokacak etraf. Barış kokacak. Nefret ile sevgi yer değiştirecek. Hayat, yaşamak güzel aslında. Vallahi çok güzel, keşke bu kadar güzel insanların duyguları kötü insanlar tarafından bu kadar kolay sömürülmese, aldatılmasa. Öyle işte...
 Duygu Songül KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon