3 Haziran 2016 Cuma

*ETEMENANKİ*ÇİÇEK SEKBAN TÜFEKÇİ* *GOA YAYINLARI*



Etemenanki; eşsiz öğretileriyle yeni bir akım yaratma yolunda oldukça iddialı. Bireysel evrimin devinimi Dünya üzerinde nasıl devasa bir devrim yaratacak? Siyaset, din ve kapitalizm gerçekte hangi amaçla var? Ya tüm bu insan sömüren sistemlerin yıkımı yeni bir Dünya düzeniyle mümkün olsaydı? Yazarın, başta çılgınca gelen kurgusu ilerleyen sayfalarda sizleri adeta esir alacak. Kitap bittiğinde daha iyi bir Dünya'nın mümkün olduğu fikri sizin yaşam felsefeniz halini alacak. Ruhsal evrimi, gerçek aşkı ve felsefeyi iliklerinize kadar hissedeceğiniz roman Etemenanki size yeni çağın şafağını vadediyor...
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 267

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Goa


KİTAP YORUMUM
Kitabın türüne tam karar verememekle birlikte bir yanım insana umut aşıladığı ve öğretiler olduğu için kişisel gelişim derken, diğer yanım ise fantastik olduğunu söylüyor.
Ortada büyük bir aşk var. Bildiğiniz bütün aşkları unutun. Siz doğuştan seçildiniz belki de ve farkında değilsiniz. Sıradan bir hayat sürerken birden insanüstü olaylar meydana geliyor ve siz şaşırmıyorsunuz. Aslında hep varmış da size unutturulmuş ve zamanı gelince de size hatırlatılmış olsun ne yapardınız?
Müthiş bir kurgu inanıyorsunuz ve ben gerçekten okurken böyle sihirli bir değnek hep hayal ederiz ya o kitap da geçen sihirli iğne olsun istedim. Hastalanmıyorsunuz ya da kendi kendine iyileşiyorsunuz. Para da gözünüz yok, kariyer de yok. Tek istediğiniz barış, sevgi kazansın. Her yaptığınız eylem koşulsuz. Yaşamınız bile nedenli adı BARIŞ/SEVGİ.
Bir kere şunu söyleyeyim. Bu kitap bana çok çok iyi geldi. İçim umut ile doldu. Evet ihanet de vardı kitap da, sevgi de aşk da ama kitabın anlatmak istediği asıl şuydu bana göre. Kötüler kazanmış gibi dursa da eğer siz sevgiyi barışı seçerseniz bize aklınıza gelen bütün güçler yardım eder ve kazanan taraf kesinlikle iyiler olur, barış kazanır sevgi kazanır.
Belki sihirli güç içimiz de. Yani birilerinin bunu çıkarması için uğraşmamız yerine, oturup beklemek yerine ilk öncü biz olabiliriz. Bu arada yaşanan hiçbir şey olağan dışı bana gelmedi. Çünkü ben hala evrende anlayamadığımız çözemediğimiz olayların olduğunu düşünüyorum. Çoğu kişinin seçilmiş ve görevleri ile dünyaya bırakıldığımızı düşünüyorum. Eğer bunun bilincinde olursak belki de sorunların üstünden daha kolay gelebiliriz. Bunun adı farkındalık, hissetmek, gerçekten yaşamak. Sayfalarca yazabilirim kitabın bana hissettirdiklerini ama bence bunu okumalısınız. Damak da tad bırakan nadir eserlerden birisi o kadar söyleyeyim. Fazla da tüyo veremeyeceğim .
Değerli yazarım Çiçek Sekban TÜFEKÇİ’ye iki eserini de benimle buluşturduğu için teşekkür ediyorum. Yazarımızın yazdıkları iki eserinde de çok ilgimi çektiği için yeni eserlerini de sevgiyle bekliyorum. Diğer eserinin ismi ise DİRİLİŞ KEHANETİ isimli kitaptı.


DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon