12 Haziran 2016 Pazar

*BİLİNÇ*CEMAL TÜRKEL* *CİNİUS YAYINLARI*




Sevgili Kardeşim, bu kitabın bu satırlarını okuyorsan seni buraya kadar getiren içsel enerjinin farkına varmış olman gerekir. Şu an elinde tuttuğun bu kitap tesadüfler sonucu karşına çıkmış bir kitap değildir. Bu senin kader planının bir parçasıdır. Bu anlatım sana şu an uzak düşebilir ancak bu anlatımın bir gün senin yolunla birleşeceğini söyleyebilirim. Buraya kadar gelip bu kitabı elinde tutuyorsan bu kitapta seninle ilgili bir şeyler vardır. Bu kitabı bir şekilde yanında bulundurman sana katkı yapacaktır. Belki bu katkıyı bugün yapmayacaktır, belki yarında yapmayacaktır ama günü geldiğinde yapacaktır. O gün geldiğinde bu anlatım yerini bulacaktır.
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 158

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Cinius


KİTAP YORUMUM
Kitap oldukça bilgilendirici. Eğer bu kitap karşınıza çıktıysa ki hiçbir şey tesadüf değil demek ki sizinde farkındalığınız artmış ve bazı şeyleri bilmenizin  zamanı gelmiş demektir. Kitap Bilinç konusunun yanında neden debresyona gireriz, yada başarılı yada başarısız oluruz?  Daha hayata dair merak ettiğimiz birçok konuyu ele alarak bizleri çok farklı bir dünyaya götürüyor. Kitabın türü kişisel Gelişim geçiyor ama sıradan kişisel Gelişimleri unutun ve elinize alın farklı bir yolculuk bekliyor sizi.
Yazarımızın iki eserini de çok beğendim ben. 1. eserinin isme ise ŞEMS BETA NİZAMLARI isimli kitaptı.
Değerli yazar Cemal TÜRKEL’e sıra dışı eserlerini benimle buluşturduğu için teşekkür ediyorum. Başarılarının devamını diliyorum.




DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon