30 Mayıs 2016 Pazartesi

*MERVE DENİZ*YALNIZLIK CESARET İSTER* *İNDİGO KİTAP*



Birbirlerine yasladıkları tek şey bedenleri değildi; tüm umutları, umutsuzlukları o gece koyun koyunaydı.

Issız bir adaya düşseniz yanınıza alacağınız üç şey ne olurdu?

Başarılı, genç ve güzel bir kadın olan Rüya, ta ki âşık olduğu adamla aynı adaya düşene kadar bu sorunun yanıtını hiç düşünmemiştir. Gönlünü, çalışanların "Otoriter Despot" ismini verdiği yöneticisi Arel Bozan'a kaptıran Rüya, Arel'in kendisini fark etmesi için sonsuz bir çaba içindedir, ama ne yaparsa yapsın bir türlü Arel'in dikkatini çekmeyi başaramaz. Çıkacakları Hindistan geziyse Rüya'nın son şansıdır: Ya devam edecek ya da vazgeçecektir. Fakat hiçbir şey planladığı gibi gitmez ve kendisini âşık olduğu adamla birlikte ıssız bir adada bulur. Acaba hayatta kalmak için büyük bir mücadele verdikleri bu ıssız adada Rüya, Arel'in duvarlarını yıkabilecek midir?
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 448

Baskı Yılı: 2015


Dili: Türkçe
Yayınevi: İndigo Kitap


KİTAP YORUMUM

Rüya, başarılı bir kızdır. Bir gün patronuna aşık olur ve onun her şeyini öğrenmeye ve onun için mücadele etmeye başlar. Ama ne yapsa dikkatini çekemeyen genç kız, sevdiği adam ile ıssız kimsenin olmadığı yaşam mücadelesi verecekleri bir adaya düşerler. Hep sorulur ya, ıssız bir adaya düşseniz yanınıza ne götürürdünüz diye. İşte bunu hepimiz lafta söyleriz ama hiç kimse gerçekten sevdiği adam bile olsa yanında öyle bir yaşam arzulamaz sanıyorum en azından ben istemezdim. Soluk soluğa okuyacağınız satırlar sizi ilk sayfadan itibaren içine alıyor. Sayısı 448 sayfa olmasına rağmen yine büyük bir keyifle okudum. Rüya ile Arel ile birlikte o ıssız adadan kurtulmaları için dua ettim. İster istemez empati yapıyorsunuz ben olsam ne yapardım diye. Peki adanın yakınlaştırdığı iki genç insan bu birlikteliği medeniye ulaşınca da devam ettirecek mi dersiniz? İşte bunun cevabı için bu harika kitabı okumalısınız. Karşınızda sadece bir aşk romanı durmuyor. Gizli örgütlerin faaliyetlerine de tanık olacaksınız. Bazen seçim yapmak gerekir ya hani benim kitaptan aldığım ders, her şeyden şikayet ederken belki de hepimizin ıssız bir adaya düşmüş gibi her yediğimiz lokmada, kıyafette şükretmemiz lazım. Aşka inanmasak bile bazen birilerine güvenmek lazım. İtiraf ediyorum bunu ben de çok yapıp hayatımı teslim edemiyorum. Ama belki de edebilsek kim bilir ne harika düşler bizi bekliyor.

Değerli yazar Merve DENİZ’e değerli eserini benimle buluşturduğu için teşekkür ediyorum.


DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon