3 Şubat 2016 Çarşamba

*()* ANKARA’DA BİR KIZILDERİLİ *()* GÜLİZ SÜTÇÜ *()*

*()* ANKARA’DA BİR KIZILDERİLİ *()* GÜLİZ SÜTÇÜ *()*

Kimse yaşadıklarını birebir yazmaya cesaret edemez demeyin, edebilir.
Hayat bu kadar şekilden şekle giremez demeyin, girebilir.
Herkes söyleyecek bir laf bulamaz demeyin, bulabilir.
Başka hayatlar bir şey anlatmaz demeyin, anlatabilir.
Yaşananlar birkaç cümleye sığmaz demeyin, sığabilir.
Anlatılmaz yaşanır demeyin, anlatılabilir.
Ankara’da bir Kızılderili olmaz demeyin, olabilir.

BENİM YORUMUM

Kendi yaşadıklarından yola çıkarak deneyimlerini bize aktarıp öz eleştiri yapan ve farkındalığın verdiği duygularını bizimle paylaşan yazara teşekkür ediyorum. İnsanın kendisini eleştirmesi zordur. Aldığı dersleri paylaşması daha da zordur. Bu yüzden kutluyorum kendisini. Her anısını Kızılderili söz ile perçinleyen yazar aslında bana göre kişisel gelişim türüne yakın bir kitap yazmış ve bizlere sunmuş. Ben en çok bavulunu bulması anısını sevdim. Sezgilerimize güvenmeliyiz mesajı var orada hemfikiriz yine. Sonra yıllar sonra karşılaştığı arkadaşı ile samimi şekilde trip yapmadan kucaklaşması bizlere bence ders veriyor. Bunun gibi birçok hayata dair aslında hepimizin yaşadığı ama farkında olmadığımız ders çıkarmadığımız anılar. Herkesin okurken kendinden çok şey bulacağı bu kitabı mutlaka edinip okuyun derim. Kitap deneme türü geçiyor. Ama ben böyle günlük türü yazılan kitapları çok seviyorum. Hayata bakış açımı değiştirebiliyor. Ya da aynı şeyleri yaşadıysak diyorum ki insanız demek ki benim gibi hisseden var. Yazarımızın yeni kitabının ismi ise “Kişisel Bitişim” henüz okumadım ama mutlaka okumak istiyorum.
 Kalemini sevdiğim değerli  yazarımız Güliz SÜTÇÜ’ye samimi duyguları için, bu kitabı bana ulaştırdığı için kendisine teşekkür ediyorum. Başarılarının devamını diliyorum.


DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon