1 Ağustos 2015 Cumartesi

YİNE UMARSIZCA ÖZLEDİM GALİBA

YİNE UMARSIZCA ÖZLEDİM GALİBA
Yağmur’un kokusu burnumda, toprak kokusu,  can kokusu,
Rüzgar saçlarımı okşuyor bu gece,
Ay yürek olmuş bakıyor öylece,
Tek basıma yıldızları sayıyorum,
Ne vardı sanki yanımda sen olsaydın diyorum,
Yine umarsızca özledim galiba.

Burnumda senin kokun,
Toprağa çalan her koku gibi ıslak, çiçek kokusu,
Sen her tıraş olduğunda öyle kokardın,
Yağmur kokardın, toprak kokardın,
Yine umarsızca özledim galiba.

Hayallerim durgun yine bu gece,
Bir ağlamadır tutturmuşum,
Yağmura teslim yüreğim,
Kimse anlamıyor yağmur ıslatıyor sanılıyor,
İstemeden akıyorlar toprağa karışıyor seninle birlikte her zerrem,
Yine umarsızca özledim galiba.

Sensizlik acıtıyor yüreğimi,
Soranlara iyi ki bitti diyorum, iyi ki gitti,
Oysa sen bilmiyorsun her gün gözlerim telefonda arasan diyorum,
Ya da basit nasılsın diyen bir mesaj,
Yağmura teslim yüreğim,
Yine umarsızca özledim galiba.

Ben seni 24 saat düşünürken senin kaç saatini alıyor bizle ilgili düşlerin,
Yoksa unuttun mu senli, benli geleceğimiz,
Kesin başka sokaklarda diyorum kesin saptı yine dağlara,
Yoksa arardın zincire vursalardı bile beni,
Sensizlik yüreğimi dağlıyor, yağmura karışıyor düşlerim,
Yine umarsızca özledim galiba.

Şimdi ben seni unutacağım biliyorum,
Sonra sen yine döneceksin hiçbir şey olmamış gibi,
Bu sefer bakacağım gözlerine ve diyeceğim ki,
Nerelerdeydin koca adam yolunu mu kaybettin?
Islak düşlerinde mi kayboldun?
Ben umarsızca seni özlerken nerelerdeydin?
Beni seni şu an sadece
Yine umarsızca özledim galiba.

Ya hemen dön, ya tamamen kaybol yüreğimde,
Umudun pençesi doluyor yüreğime,
Sensizlik başımı döndürüyor,
Kayboluyorum, içim acıyor, kanıyor sensizlik,
Ve sen inadına yoksun,
Yine umarsızca özledim galiba.

01.08.2015/01.18

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon