31 Temmuz 2015 Cuma

BEN AŞK CİCEĞİYİM!

BEN AŞK CİCEĞİYİM!
Ben aşk Çiçeğiyim, ben solmuş bir gül de açan,yeniden doğan,
Her seferinde canlanan yeniden hayat bulan,
Boynunu bükmüş yaprakların dökerken bile asil görünen.
Ben aşk çiçeğiyim be sevdiğim,ben artık sadece senim..
Her seferinde küllerinden doğan,
Her bitti dediğimde gözlerimi tekrar umuda açan,
Ben senin hayalinle bile güçlüyüm, hala ayaktayım,
Sen yoksun bel öleceğimi sanmıştım,hani çok ağlamıştım,
Sen döndün sonra bir hafta sonra tekrar kaybolmak üzere..
Ben soldum biliyor musun, ben sensiz tek tek döktüm yapraklarımı,
Sonra senin aşkın tekrar kuvvet verdi bana,
Tekrar kırmızı gül aldım, kırda ki papatyan oldum,
Sen bilmiyorsun sen yoksun ama hala aşkın kalbimde tazeliğini koruyor,
Sen yoksun ama kalbimde hala sen diye atıyor..
Bir gün dönmeni hayal ediyorum aşkın soldurdu beni
Yine aşkınla ayaktayım, sen yoksun ama ben aşkınla yaşıyorum,
Sen başka eli tutuyorsun,
Ben senin hayalinde ellerini tutuyor gözlerine bakıyorum,
Görmüyorsun artık beni, duymuyorsun sesimi..
Tekrar solmaktan korkuyorum, tekrar yapraklarımı dökmekten,
Sonra her şeyi unutup hayal ediyorum,
Ellerinde bana ait her şey var kırmızı gül ve bir hayat halkası,
Seni seviyorum sözcükleri, beni anlatan beni ne kadar özlediğini anlatan müthiş bir şiir...
Şimdi söyle ben tekrar mı solayım
Hiç dönmeyecek misin yani söyle ben yine,
Yapraklarını döken boynun bükmüş,
Kırmızı gül olarak mı kalayım,
Beni unuttuğunu inanmak bir türlü gelmiyor içimden.
Benim adım aşk çiçeği,
Seni ömür boyu bekleyecek bu yürek,
Dimdik ve ayakta senin aşkın tutacak ayakta ,
Ve ben asla sen gelene kadar solmayacağım!!


DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon