17 Ocak 2015 Cumartesi

*()* GEÇMİŞİN YÜKÜ *()* MEHMET GELİÇ *()*

*()* GEÇMİŞİN YÜKÜ *()* MEHMET GELİÇ *()*
Erkan hayatının kadınını bulmuşken geçmiş geleceğini öldürür. Levent ve Erkan ortak bir nokta da ölüm acısında buluşurlar.
Erkan ve Levent sıradan bir hayat yaşarken hiç birbirlerini tanımadan rüyalarında yaptıkları yolculuk ile birbirlerini bulur ve araştırmaya karar verirler. Ama olaylar zinciri hiçte zannettikleri gibi sıradan değildir.
Ortada 2 cinayet, aydınlatılması gereken geçmişe ait bir kaza ve ölen iki çocuk … Peki en çok ailemize güvenirsek ailemizin bir gün iyiliğimize karar verdiğini sanarken yanlış karar vermesi geleceğimizi karartabilir mi? Hayat seçimlerden ibaret ise Levent ve Erkan başka seçenekleri tercih edebilirler miydi? Ya da sonuç ne kadar değişirdi. Heyecanla son an’a kadar okuyacağınız ve ritminden sonuna kadar bir şey kaybetmeyecek bir kitap duruyor karşınızda.
Erkan’ın tek derdi sevdiği kadınla yeni bir hayata başlamaktı. Levent ise kızının ölmediğine inanarak onu yeniden bulabilmek hayalini yaşıyordu. Ama yaşadıkları maalesef sıradan hayatlarının oldukça farklı hayal bile edemeyeceğiniz bir noktaya taşıdı.
Bu kitabın bana öğrettiği ders ise; hayatımızı bazen başkaları yönetebilir. Tercihler bize ait gibi görünse de bazen başkaları adımıza kararlar verip hayatımızın yönünü değiştirebilir.
Ben kitabı okurken heyecanla sonunu merak ederek okudum. Yeri geldi kızdım bazı kahramanlara yeri geldi üzüldüm. Final gerçekten hiçte ummadığınız biçimde bitiyor.
Değerli yazar MEHMET GELİÇ’e bu değerli eseri benimle buluşturduğu için teşekkür ediyorum.
DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon