26 Ocak 2015 Pazartesi

*()* KORAY PALAMUT *()* ÖLÜM TRİBİ *()*

*()* KORAY PALAMUT *()* ÖLÜM TRİBİ *()*

Kitabın kapağı, ismi, Arka kapak yazısı zaten kendini belli ediyor. Ama bazı kitaplar vardır. İlk başlarda bir şey anlamazsınız hani kafanız karışır neden burası böyle falan dersiniz. Yazar öyle ustaca kareleri yerine oturtmuş ki başlangıç itibariyle ne demek istediğini kitabı tamamen bitirdiğinizde anlıyorsunuz.
Yazar kitapta katilin ağzından yaşadıklarını anlatmış. Bir katil nasıl olur, sevebilir mi? İyimidir? Kötümüdür? Neyi niçin yapmıştır? Bunların hepsi çok güzel kurgulanmış. Bana göre de kötü her insan kesinlikle, kötü bir ailenin eseri ve bana göre de kesinlikle her katil ilk cinayetini hayvanlar üzerinde denedi. Bununla ilgili çarpıcı örnekler verilmiş. Ben bir tek şeye takıldım insan birine aşıkken başka bir kadınla da, hatta bir sürü kadınla ilişki kurabilir mi? Olayın kahramanı son derece ağzı bozuk, bir türlü iş tutturamayan hayatta kalma mücadelesi veren birisi. Ölümüne dostluk çok güzel işlenmiş. Sadun gibi dostlarımız her zaman olmalı her ne olursak olalım bizi onaylayan ve hep yanımızda olan.en azından 1 tane olmalı herkesin hayatında. Ö bölümleri çok sevdim. Dostuyla paylaşımlarını. Kitabın tamamını bitirmeden fikir yürütmeyin derim. Kitap öyle bir final ile bitiyor ki hepinizin kanı donacak okurken, adeta yaşayacaksınız. Her insanın çıldırma noktası vardır. Kötü ile iyi bir arada olabilir im? Bu kitapta maalesef onaylanmaz ama olayın kahramanı Ziyan çoçuğu için olmayacak bir şey yapıp onun geleceğin hazırlıyor. Sevgiden yoksun biri kahramanımız ve ailesi tarafından çokta anlaşılmıyor. Bazen ailelerimiz değil de yanımızda dostum dediğiniz kişiler olur.
Kitabın bitiş şekli, katilin karakteri, kendi ağzından itirafları, yaşadıkları, aşkı, yaşam biçimi, kendini bulmaya çalışması, üslubu yazar tarafından çok güzel işlenmiş. Bir katil nasıl çıkıyor diye merak ediyorsak mutlaka bu kitabı okumalısınız.
Misyonu olan kitapları çok seviyorum. Bu kitaptan çok şey öğreneceksiniz ve size çok faydası olacağını düşünüyorum. Bana öğrettiği ders anne ve baba isen kesinlikle onlara sevgi içinde büyütüp sahip çıkacaksın. Yoksa topluma bir zararlı canavar yetiştirebilirsin istemeden.
Değerli yazar Koray PALAMUT’a bu değerli eseri benimle buluşturduğu için çok teşekkür ediyorum.
 Hatta nacizane fikrim bu kitabın devamı olmalı ve en az 2 seri daha devamı yazılmalı. Böyle bitmemeli. Belki 2.kitabında evlilik hayatı, pişmanlıkları,korkuları,kabusları işlenebilir.
3.Kitapta ise final olması gereken gibi bitmeli belki yani ben yazsaydım öyle bitirirdim. Hapisteki maceraları, yakalanışı, çıkışı ve çocuğu ile görüşememesinden doğan konular işlenebilir.


DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon