26 Nisan 2021 Pazartesi

GEÇMİŞİN GİZEMİ /A Z KİTAP/ ALYA KEKEÇ


 

GEÇMİŞİN GİZEMİ / ALYA KEKEÇ / AZ KİTAP

Bazı kapıları açmak için anahtara ihtiyaç duyarız. Bazense kapıları bizim için açarlar. Peki ya geçmiş? İlk defa geldiğin bir şehirde geçmişinin olduğunu bilseydin… Oysa ruhunun geçmişine hapsolduğunu bile bilmezken… Ne yapardın? Ben hiçbir karışını bilmediğim bu topraklarda, aklımı kaybettim. Ablamı ararken geçmişimi buldum. Ben kim miyim? Arya. Sadece Arya.

 

#kitapyorumum: Yazarımız önsözünde de belirttiği gibi sadece 14 yaşında olmasına rağmen kitap yazmış. Bu o yaşta ki birisi için bence büyük bir kabiliyet.

Kitaptan bahsetmem gerekirse Arya öğretmen olan ablası  ile birlikte İzmir'den başka şehire taşınırlar. Artık ablası ile birlikte yaşamak onun kurallarına uymak zorundadır. Çünkü ablası hem okuduğu okulunda öğretmen hem de ablası olarak başındadır. Ablası bu taşınmadan sevgilisi olduğu için pek memnun değildir.

Bu arada Buğra da müdür olan babası ile birlikte okulun yolunu tutar. Babasının telefon konuşmasına şahit olur ve bu onda merak uyandırır.

Ablası ilk günden toplantısı olduğunu söyler ve kaybolur.

İlerleyen bölümlerde ise babası  sandığı Mahmut ile yaşadıkları, öğrendikleri gerçeklere şahit oluyoruz. Buğra ile de ilk çatışmanın ardından güzel bir yol bulurlar anlaşmak için.

Acaba babası neden onu bilmediği bir villaya getirmiştir?

Buğra'nın babası ile ne alakaları vardır?

Ablası nerededir?

Kitap sadece bir dille yazılmış. Devamı da geliyormuş. Dediğim gibi o yaştaki birisi için başarılı buldum.  Merak uyandırıyor.

Başarılar diliyorum genç yazarımıza.

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon