26 Temmuz 2017 Çarşamba

*BİR KANSER HİKAYESİ VE AFORİZMALAR* *DOÇ. DR. ENGİN DENİZ ERİŞ* KAĞIT YAYINCILIK*



*BİR KANSER HİKAYESİ VE AFORİZMALAR*
*DOÇ. DR. ENGİN DENİZ ERİŞ* KAĞIT YAYINCILIK*
Sözün Önü! Söylenecek çok söz var.. En güzel söz belki de hala söylenmedi.. Bu noktada benim söyleyeceklerim var.. Anlatacak bir hikayem.. Duygularım var hissetmek istersen.. Bu bir kitap değil.. Bir edebiyat eseri de değil.. Bu başkaları için belki sıradan ama kendi içinde çok özel bir paylaşım.. ve sayenizde ihtiyaç sahibi birilerinin hayatına katkı sağlayacak bir “köprü”! Onları hiç tanımayacaksınız belki.. Belki beni de.. Ama iyilik yolunu bulacak.. Yerine ulaşacak.. İlk hedef 15 Ekim 2017..
(Tanıtım Bülteninden)


KİTAP YORUMUM
İsminden de anladığınız gibi maalesef hayatını kaybeden ünlü bir ismin dudaklarından annesinin hastalığının aşamalarını okuyoruz.
7 haftalık süreç güzel bitmemiş finalde ama bunu anlatmak, anlatabilmek de zordur aslında.
Hem hasta yakınları için zordur, hem de hasta için çok zordur. İliklerime kadar yaşadım hissiyatları ve aşamalarını.
En çok belki de hastalar için zordur empati yaparak bunu söylüyorum. Çünkü başka bir dünyaya gidiyorsunuzdur. Elden ayaktan düşme fikri de her hasta için bence sıkıntılı bir süreçtir. Ben yazarımızı  bu arada kutluyorum güzel bir evlat olduğu için. Zaten olması gereken süreç de bu ama maalesef çoğu hasta, yalnız geçiriyor o süreci. Zaten aslında yaşamak da istemiyor sevilmediğini bildiği için. Ama kitaptaki yazarımızın annesi oldukça şanslı buluyorum bu anlamda. Sevgi dolu süreci tamamlayabilmek lükstür aslında bazen.
Dışarıdan ünlü diye nitelendiğimiz ışıklı hayatın insanları aslında hiç dertleri yok gibi görünür. Resimler ile duyguların desteklenmesi, sonra duygu yüklü aforizmalar insanın içini kanatsa da gerçekten başarılı bir çalışma olmuş.
15 ekim de ne olacak? Tek merak ettiğim bu şu an da.
DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon