1 Ağustos 2015 Cumartesi

AYRILIK

AYRILIK

Bu gün yine ayrılık kokuyor etraf,
Bu gün yine sensizlik kokuyor etraf,
Ne yapsam nereye gitsem, ne söylesem,
Senin yokluğunu hatırlatıyor bu gün her yer,
Nedensiz özledim işte,
Nedensiz seviyorum gözlerini,
Ah bir dönsen bir dönsen,
Kırmızı halı sermez miyim ayaklarının altına,
Aşkına köleyim şimdi...
Oysa yoksun, hiç yoksun,
Hangi tanıdık gözlere bakıyorsun sen hala,
Hiç acımadın değil mi beni harcarken,
Geçmişi sende düşünüyor musun bazen benim gibi,
Bu gün her yer sen kokuyor işte,sensizlik kokuyor..
Bu gün seni gözlerindeki ışıltıyı özledim,
Bu gün sana dair her şeyi çok özledim,
Beni iptal etmelerini,beni delirtmeni özledim..
Oysa yoksun işte yoksun ben hala seni çok özlüyor,
seviyorum!!
Sen kimlerin gözlerin de kaybolmaya hala mahkumsun,
Kimlerin yalanlarını dinliyor, kimlerin lafıyla hareket ediyorsun..
Asla memnun edemedim seni işte,
Zorluğun ötesinde geçtin de yenildim sayende,
Yenildim hela olsun sana ve hayata,
Artık dönsen de ben eski ben değilim,
Ne gözlerine eskisi gibi baka bilirim,
Ne de sen eskisi gibi ellerimi tutabilir beni sevebilirsin..
Paylaşamadık işte şu yalancı dünyayı.
Gitmene artık bir şey demiyorum da yüreğim beni hiç dinlemiyor,
Hala özlemekten yorulmamış hala sen diye atıyor,
Dönme be sevdiğim dönsen de artık çok geç seni kabul edemem,
Çünkü artık o eski ben değilim!!!


DUYGU SONGÜL KAHRAMAN


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon