27 Temmuz 2015 Pazartesi

SENSİZ HER ZERREM AĞLIYOR!!!

SENSİZ HER ZERREM AĞLIYOR!!!
Ben ağlamıyorum geceler ağlıyor,
Ben ağlamıyorum şarkılar ağlıyor,
Ben ağlamıyorum şiirlerim kan ağlıyor,
Ben ağlamıyorum kalemim, sözlerim ağlıyor,
Ben ağlamıyorum yüreğim hiç olmayan biz'e ağlıyor,
Şimdi cenazemiz var bizi 'gömeceğiz,
Topraklar atılacak üstümüze,
Hiç olmamış gibi olacağız seninle,
Kapıdan geleceğini hayal edeceğim sonra,
Üstümüze atılan toprakları hatırlayacağım,
İhanetin kokusunu hatırlayacağım,
Yine kahretsin ben ağlamayacağım asla,
Her zerrem ağlayacak,
Sensiz geçen günlerim ağlayacak,
Sen yine hiç bilmeyeceksin,
Yaşarken bile kör'dün, sağır'dın,
Ölüsün şu an hatta ölüyüz sayende,
Sahi söyle biz neydik seninle,ne olduk?
Şafaklardan sonra süzülen gözlerim ağlayacak,
Gökyüzü ağlayacak en sonunda ben ağlayacağım,
Hiç olmayan bize ağlayacağım,
Sonunda ağlamalar kesilecek içimdeki bu acı boşluk her zaman olacak,
Sadece ben seni tamamen unutup yeni bir aşk'a yelken açana kadar,
Sen hep gönül yaram olarak kalacaksın...

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon