27 Temmuz 2015 Pazartesi

KOCAMAN BİR YALNIZLIK

KOCAMAN BİR YALNIZLIK

Unuttum gökyüzünden düşen kanadı kırık kuş gibi,
Unuttum sevdası düşmüş hayaller gibi,
Unuttum gözlerinde ki intikam gibi,
Zaten hiç sevmemiş yüreğim,
Yüreğinde ki hırçın dalgalara savrulmuş,
Leyla nasıl Mecnunu unuttuysa uykusuz geceler de,
Bende seni öyle unuttum,
Sahi ne renkti senin gözlerin,
Kendimi kandırdığım geçmişim de bıraktım seni,
Geleceğe taşınamadık birlikte,
Mesela anne, baba olamadık birlikte,
Rüzgara karışan kırık nefesini,
Bana verip tutmadığın sözleri,
Elimi ilk tuttuğun anda ki değişmiş mora çalan rengimi,
Teninin kokusunda ki gizemi,
Her şeye rağmen seni,
Sayende aşk'ın heyecanını ,varlığını,
Sana dair her şeyi unuttum.
Tek hatırladığım kocaman bir Yalnızlık
DUYGU SONGÜL KAHRAMAN


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon