27 Temmuz 2015 Pazartesi

KALBİM FARKLI ATIYOR BU GECE!!!

KALBİM FARKLI ATIYOR BU GECE!!!
Kalbim farklı atıyor bu gece ,
Ölüm gibi sensizlik, sessizlik,
Seni düşünüyorum gözlerim hep yollarda,
Tatlı bir heyecan var yüreğimde,
Hislerim yeşermiş bahar misali,
Sen ben olmaya gönül ellerinde,
Ben seni zaten çok seviyorum,
Hislerim farklı ve canlı bu gece,
Anlatamıyorum..
Garip bir yumruksun içimde,
Yine ağlamak istiyorum,
Senin ellerin kurtarıyor beni sellerden,
Güvenle sarılıyorum,
Hiç bitmese diyorum şu anlar,
Sevginle kuşansa bedenim,hislerim,
Sen hep yanımda kalsan,
Yüreğime dokunsan hatta dokunabilsen,
Görsen içimdeki seni ve birden biz olsak,
Of hislerim farklı bu gece,
İnanılmaz atıyor kalbim,
Kendimi tanıyamıyorum,
Kalbin kalbime pusu kurmuş,
Bilerek çarpılıyorum,
Aklımdasın..
Ben galiba hiç kabullenemesem de,
Seni çok seviyorum...

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon