27 Temmuz 2015 Pazartesi

EDA DER Kİ, BERAT DER Kİ, DUYGU DER Kİ

EDA DER Kİ
En sonunda dualarım kabul oldu,
Dünyalar benim oldu senle ilk karşılaştığımız da,
Adı yok ki mutluluğumun,
Nedenler de boğulmayacağım artık,
Uzun zamandır beklediğim,sevdiğimsin,
Rüya bitmesin istiyorum ilk ve son aşkımsın…

Amalar kemirmeyecek artık içimizi,
Ya dalar bozmayacak mutluluğumuzu,
Güvendiğim taçsız prensimsin,
Ümitlerimiz geleceğimiz olsun,
Nedensiz en son sözlerim,nedensiz sevdiğimsin..

BERAT DER Kİ
Beraber yürüyelim geleceğe,
En sonun da kavuşsun bu kalplerimiz,ellerimiz,
Rüyalarımda ki prensesimsin,
Ayırmasın YÜCE MEVLAM,
Tutuşan ellerimizi..

Yıldız gözlerindi beni sana getiren,
Işık ışıktı sözlerin,
Lale devriminde miyiz acaba biz,
Denizlerde yürümek,coşmak senle,
Işığın da kaybolmak,
Zaten hep senindim, hep senin olmak istediğimi söylüyorum..

DUYGU DER Kİ
Dualarım da siz varsınız,
Umutlarım da saklısınız,
Yenilmez dostlarımsınız,
Güzel günler de buluşmak,
Umutların ötesin de evlenmeniz dileğiyle…

NOT: <3 mutluluk <3 sevgi <3 saygı♥ sizlerle olsun.Ayırmasın YÜCE RABBİM tutuşan elleri, yürekleri.AMİN.


DUYGU SONGÜL KAHRAMAN


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon