16 Eylül 2016 Cuma

*SELDA YURT*BU KEZ BAŞKA* *PUSLU YAYINCILIK*


Nereden başlanırdı ki yasak ilişkiye?
Öpüşerek mi?
Konuşarak mı?
Zaten başlamış mı sayılırdık kafede oturarak?

Kafamda kırk tilki, gözlerim onda, ayık bir sarhoşluk içindeyken, beni kendine çekti öpüşmeye başladık. Eve gelip elele duramayacağımızı biliyordum. Yine de ya sevişince benden soğursa diye korkmaya başladım. Kadınlık işte!...

Sevgilinizle şömine ateşinde içki içtiniz mi hiç?

Şöyle koca minderlere yayıla yayıla... Sonrasında sevişmeyle biten bir geceniz olmadı mı? Deliren dalgaların kenarında yürüdünüz mü peki? birbirinize sarılarak... Yağmurdan kaçmadan ıslandığınız olmadı mı el ele? Peki, ıslak ıslak öpüştünüz mü sıcacık? Kipriklerini, kaşını, elini, ayağını öpmediniz mi hiç?
Sizce siz, aşık oldunuz mu?
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 184

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Puslu Yayıncılık


KİTAP YORUMUM
Bir genç kadının hayat mücadelesini, yaşadığı ilişkileri, gerçek aşkı, imkansızı ve sonra kavuşulan finali anlatıyor. Kitabın bana öğrettiği ders bir kadının kendi ayakları üzerinde durması gerektiği, gerçek aşkın önemini anlatıyor. Ailenin önemini anlatıyor. Güzeldi ben sevdim. Yine bir gece de bitirdiğim kitabım.  
Değerli yazar Selda YURT’a eserini benimle buluşturduğu için teşekkür ediyorum.



DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon