1 Ağustos 2015 Cumartesi

MAZİDEN BİR MEKTUP 2



MAZİDEN BİR MEKTUP 2 : Ne benim kadar sevebilirsin. Ne de benim kadar özleyebilirsin ne de benim kadar dürüst içten yalın olabilirsin!!! Sen hiç burnunun direği sızladı mı birini düşünürken saatlerce ağlayıp dua ettin mi? Sanmıyorum sen sevgi nedir bilmiyorsun. Sen daha ne istediğini bile bilmiyorsun. Sen hiç mert bir şekilde bir kadının karşısına geçip SENİ SEVİYORUM diyebildin mi? Ya da özlediğini sanmıyorum sen asla bir kadının ellerini tutamazsın tutmuş gibi yapıp tekme atarsın ancak!! Tanıdım seni boş ver hata benim seni sevdiğim bu kadar kendimden geçtiğim için sana güvendiğim için ve seni yanlış tanıdığım için kendimden özür diliyorum...Senden de özür diliyorum ama sevdiğim için değil senin için seni bunaltarak mücadele ettiğim için idolümdün bir zamanlar sevdiğimdin. Şu an sadece gönül yaramsın, unutmak istediğimsin, geçmişsin, hayal kırıklığımsın benim. Bir daha sakın tutamayacağın sözler verme kimseye oldu mu? Sana kıyamıyorum hala çünkü insan gerçekten benim kadar sevdi mi her ne olursa olsun sevdiği için kendi mutluluğundan vazgeçer. Ben sen hep mutlu ol diye kendi mutluluğumdan vazgeçtim ve hep beddua etmem gerekirken sen hep hak etmişken senin için hep dua ettim. Bundan sonra da hep dualarımda olacaksın ama artık asla sana güvenemem o kadar çok baharlarımı kışa çevirdin ki ve o kadar hala hangi bedeli ödediğimi dahi bilmiyorsun. Ama bu bedeli bana ödettirdin ya sana asla istesen bile artık geri dönmeyeceğim. Kalbim ağlasa da özlesem de sevsem de artık yoksun benim için. Elveda şiir gözlüm ben istemedim böyle olmasını ben istemedim sensiz kalmayı sen bunu tercih ettin bende sana yol verdim istedi ğin buydu çünkü. Bütün kadınları aynı anda elde etmek isterken beni tamamen kaybettin ama umurunda bile değil biliyorum sağlık olsun diyeceğim de neyse öyle işte.Tek hatam seni gerçekten sevmek di bu da elimde değildi. Bedelini ödedim ağır oldu artık yokum… Öyle işte!!!

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon