1 Ağustos 2015 Cumartesi

MAZİDEN BİR MEKTUP 1



MAZİDEN BİR MEKTUP 1 :Elini tutmaya ihtiyacım var gözlerine bakmaya tutsam elinden baksam gözlerine ve ne kadar seni çok sevdiğimi inadına özlediğimi ve hala unutmak istedikçe sevgimin tazelendiğini büyüdüğünü söylesem cesaret verip elimi tutar yarım kaldığımız yerden başlar mıyız? tekrardan yoksa beni bilinmeyenlere uzaklara başkalarının düşlerine mi bırakırsın yeniden?
Ben sana söyleyeyim cevabını; ne ben sana gelip bunları yapabilirim ne de senin bana verecek kocaman bir yüreğin var artık yazık başlamadan tarih oldu aşkımız. Uçsuz bucaksız denizlere döküldü ve kirlendi kirletildi. İlk günler ne kadar da güzeldi halbuki değil mi? Ta ki araya ayrılık kıskançlık seni benden çalan yanlış insanlar girene kadar..
Keşke sen onlara değil de bana inanıp hiç bırakmasıydın ellerimi ve keşke şuan hala kalbinle yanımda olabilseydin ve bende keşke aşkın bana zarar değil de mutluluk ve seni verseydi gökyüzündeki yıldızımızı birlikte seçseydik. Aynı yıldıza seni şikayet ediyor olmam çok acı oysa aşkımızı geleceğimizi anlatabilmeyi ne çok isterdim sen bilmiyorsun!!! Her zamanki gibi körsün sağırsın. Sağın solun sahte insanlarla dolu oysa sen onları sımsıkı tutmuşun geleceğin onlar senin oysa biz gerçektik onlar yalan bir gün bunu anlayacaksın ama artık inanılmaz çok geç olacak…Yazık seni sevmek bu kadar bedel ödettirmemeliydi bana. Sende bu kadar kendini beğenmiş yüksekten uçan olmamalıydın. Asla kötü biri değilsin ama müthiş son durağa hazırlayan öyle hataların var ki, seni durduramıyorum. Yüreğimde ne yapmam lazım söyle bu Şehir’i terk mi edeyim? Bu kadar etraf hüzün kokarken söyle senin sahte mutluluğunu mu paylaşmalıyım? O kadar yalnızım ki kimselere bakamıyorum yüreğimle dokunamıyorum. Bir tutkusun içimde sağımda sen solumda sen. Aşk bu mu bilmiyorum …Neden yaklaştın bana madem hiç olmayacaktın? Madem verdiğin hiç bir sözü tutmayacaktın? Hayallerimin kalbimin hırsızısın. Keşke hiç tanımaydım seni. Artık unutmak istediğim dünümsün benim hayal kırıklığımsın. Yarınım olman gerekirken. Seni sevmiştim be neyini sevdim diye her düşündüğümde kara gözlerin geliyor aklıma. Zeytin çekirdeği gibi düşüyorsun içime. Neden yok işte sen bendeydin bir zamanlar ben hiç aptal olmadım hiç halüsünasyon görmedim sen benimdin bir zamanlar. Kendi uydurduğum yalanlarıma kanmadım ben ama artık yoksun. Hem de nedensiz o kadar tuhaf ki her şey. Yazmak istiyorum sadece bu gün. Ayda bir kaç gün sana yazmaya ayırıyorum biliyor musun? seni yad ediyorum yazılarımda, şiirlerimde, sözlerimde o kadar körsün ki bundan bile haberin yok. Adına destan yazsam bile hiç haberin olmayacak. Git kara gözlüm git bedeninde gitsin kalbin bende olmadıktan sonra ben napıyım boş bedenini. Kalbin lazımdı bana sıcak bakışların gözlerimde olmalıydı,  tutmalıydın ellerimi hem de bir ömür boyu. Sağın solun hep kadın dolsa da sen o kadar güçlü olmalıydın ki kadın delisi olmak yerine sadece hep bana ait olmalıydın. Yorgunum be öyle ki artık kendimi bile taşıyamıyorum. Seni kariyerin kim olduğun için değil sadece bir zamanlar benden olduğun için sevdim, şiirlerini sevdim, bazen ukala tavırlarını, en çok da galiba kara gözlerini, canımsın demeni. Ama dille değil yürekten söylemeni sevmiştim hala da çok seviyorum ama tek taraflı bir şey yaşamayacak kadarda özgürüm dünyamda. Ne kadar yanlış tanıdın beni halbuki değil mi? Senin peşinde koştuğumu bile sandın bir zamanlar sana yalvardığımı. Sana bir türlü kendimi ifade edemedim. Yazık beni hiç anlamıyorsun o kadar başkalarındasın ki. Ne söyleyim, şimdi neyin pişmanlığını yaşayım. SADECE SEN BİLMESEN DE, GÖRMESEN DE, DUYMASIN DA, BU KADAR KÖR OLSAN DA, SENİ ÇOK SEVMİŞTİM. İfadelerim yorgun artık sende yorgunsun biliyorum, mutsuzsun, seni tanıyorum artık. Bir mucize bekliyorsun hayatında. Ama bu mucize ben değilim değil mi? Herkes olabilir ama ben asla olamam değil mi? Hayatımda o kadar şey değişti ki sen benden gittikten sonra. Ben büyüdüm biliyor musun? Ruhum artık çocuk değil ama sen bir dönsen ah bir dönsen ama yüreğinle ve bende sana inansam işte o zaman tekrar ineceğim 17 yaşıma!! Öyle işte sadece yazmak istedim ve yazdım sözler seni ifade asla edemez ki, ya da sana hissettiklerim. Kelimeler kifayetsiz kalıyor sen aklıma her geldiğin de. anılar boşlukta sallanıyor şimdi...
Hayalim git artık ama bedeninle git kalbin zaten bende yok artık!!!

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon