1 Ağustos 2015 Cumartesi

SENİ ÖZLEDİM


SENİ ÖZLEDİM
Seni özledim be çok özledim,
Bu gün sen geldin aklıma birden,
Nedensiz bilmiyorum kahretsin birden seni özleyeceğim tuttu,
Gözlerim doldu engel olamadım bazı şeylere,
Meğer ne  kadar seni çok özlemişim ben böyle..

Hep vazgeçilmezin olduğum düşünmüştüm bir zamanlar,
Hep giderdin ve geriye tekrar dönerdin,
Öyle ki bensiz yaşamayacağına inandırdın beni be zalim,
Bu gün anladım birden sen gelince aklıma meğer ben seni Ne kadar çok özlemişim..

Bana değerlim demeni, sen başkasın demeni özledim,
Sesini umut veren yarınlarımı çok özledim,
Ben zaten seninle iken de  sana doyamamıştım ki,
O zaman da sesine hasretti bu yürek,
Hep başkalarından arta kalan saatleri bekliyordum,
Aslında ben seni hep bekliyordum..

Bana öyle demiştin kaç kere bilmem hatırlarmısın?
Sana istediğin gibi bir gün döneceğim beni bekle demiştin,
Yüzüne hayır demiştim ben de asla biz olmayacağız,
Ben seni asla sevmiyorum demiştim,
Ama hep bekledim bana istediğim gibi dönmeni,
Ne geceler geçti seni düşünmeden bir dakika,
Ne de gündüz düşlerimden cıktın..

Ama sen hiç gelmedin istediğim gibi,
Hep başkaları vardı gözlerimin önünde,
Bana kimse olmasın hayatında derken sen ne yaptın be sevdiğim,
Binlerce kız arasında benim hep boğulmamı bekledin,
Seni sevmiştim,bana değer vermeni, farklısın demeni,
Özel hissettirmeni sevdim,
Kendini başkalarıyla bir tutma sakın demeni sevdim..

Ama artık yoksun,o kadar da yoksun ,
Ve ben birden bu gün seni çok özlediğimi farkettim,
Hiç artık olmayacağını bilerek döneceğini hayal ettim,
Oysa artık ne sen bana dönebilirsin,
Ne de sen dönsen ben seni kabul edebilirim..

Yine de tüm bunlar seni özlememi engellemedi bu gün,
Çaresizce hayallerime gömdüm seni,
Sicim sicim akan gözyaşlarım da yıkadım geçmişimi,
Artık biliyorum senin tanıdığın biri değilim ben,
Acımasızca oradan oraya savruluyorum,
Yok oluyorum yavaş yavaş, söyle neden bıraktın ellerimi
Söyle neden görmedin bendeki gözlerimde ki seni,
seni sevmiştim…
Hiç bir daha olmayacağını bile bile bu gün seni özlediğimi farkettim,
Kahretsin!!! kahretsin!!!
DUYGU SONGÜL KAHRAMAN


1 yorum:

Unknown dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon