1 Ağustos 2015 Cumartesi

GİTTİM İŞTE GİTTİM…

GİTTİM İŞTE GİTTİM…

Ağlamak istiyorum,haykırmak istiyorum,
Duymuyorsun sesimi, sensiz her şey anlamsızlığını Koruyor,
Biz neydik, ne olduk,niye bittik,
Özlerin beni çağırıyor, yüreğin nabzımı yokluyor,
Gittim işte gittim..

Arkama bakmadan gittim,
Nereden çıktın karşıma,
Neden olmayacak şeyler istedin,
Anlamıyorum işte seni, anlamayacağım da,
Niye bu ayrılık türküsü, yine ben kor yangınlar da,
Gittim işte gittim..

Hep böyle mi olmak zorunda, böyle mi olmalıydı,
Dönmeyecek bu yürek sana istese de,
Sende çıkma karşıma,
Duymuyorum haykırışlarını, kapadım kulaklarımı,
Dönme geriye ,
Gittim işte gittim..

Hep giderdim eskiden ama hep geriye dönerdim,
Çünkü yüreğim sende kalır dayanamaz seni izlerdim,
Ama artık yüreğimi de aldım gittim,
Yoksun artık , olmayacaksın,
Gittim işte gittim..

Hep kör oldun zaten, hep de kördün,
Artık bu yürek taşıyamıyor gören körleri,
Çıkardım hayatımdan, kalbimden seni,
Öyle bir kazıdım ki hayatımdaki izlerini,
Gittim işte gittim..

Sensizlik canımı acıtıyor,
Ellerim ellerini arıyor,
Ama yine de dönme geriye,
Hiç olmamış,yaşamamış gibi,
Gittim işte gittim..

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon