31 Temmuz 2015 Cuma

(Maziden bir dosta yıllar önce ithaf edilmiştir)

Sevginin yeni adı EDANUR
Her sırrımı güvenle paylaştığım gerçek dost,
Gözüm kapalı kendimi teslim edip arkamı güvenle dönebileceğim,
İnsanlığın tek adresi,
Beni saatlerce dinleyip bıkmayan,
Ve benim için üzülüp of diyen,
Yüreğindeki güzelliği yüzüne yansıyan,
Duygu selinin yeni adı EDANUR,
Yani yani dedirten ve  her istediğim de ulaşabildiğim,
Kötü olmalarını bildiğin halde hala iyi davranan,
Çocukların en güzel ebesi,
Hamile annelerin yeni umudu,
Benim geleceğim,
Keşke yarınımda da olsaydı dediğim,
Bıkmadan konuşabileceğim,dinleyebileceğim,
Sen o sun işte dedirten,ıssız sıcak çöllerdeki yeni suyum,
Umudum,
Bazen ellerimi bırakırsa ne olur halim dedirten,
Kaybetmekten korktuğum,
Mutluluğu hak eden,
Güvencem,ortak noktam,
Seni kitap misali okuduğum,
Mutlu olmak için doğan,
Hayatın gerçeklerin kavramış,
Acıyla yoğrulmuş ama bunu en güzel telafi eden,
Tecrübelerinden yararlanacağım,güzel kişilik,
Canım dostum,güzel kişilik,umudum,
Benim hem yüreğini ,hem de umudum olan,
Sarmaşık güllerinin yeni adı EDANUR..


 (Maziden bir dosta yıllar önce ithaf edilmiştir)


DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon