31 Temmuz 2015 Cuma

Maziden

Uzak diyarlardan gelen bir görünen bir kaybolan,
Anne sıcaklığını hissettiğim,
Güzel insan,
Tanıştığımız da bile içime sevgisini akıtan,
Bana neden diye sormayan,
Ve hep beni gözün de büyüten,
Çok karşıma çıkmasa da beni sevdiğini bildiğim ,
İhtiyacım olsa yanım da olacağını düşündüğüm,
Beni sevdiğinden emin olduğum,
İçi vatan sevgisiyle dolu,
Ta Avustralya’dan umudunu bana bırakan,
Herkesi mutlu etmek isteyin,
Listemde ki en güzel yerinin yani,
Anne yerine koyduğum 
Sevgimle beslediğim,
Fazla vakit ayıramadığım halde 
Beni anlayan kapris yapmayan,
Ve her çağırdığım da yanımda olacağını düşündüğüm,
Vatan kokan ablam,
Canım arkadaşım,dostum,
Güz güllerinin en güzel adresi,
Gecemizin gündüzümün uymadığı,
Ama kalplerimizin,frekansların uyduğu,
Gözlerin, yüreklerin umudu,
İyi ki varsın dedirten,
Canım ablamsın..

(Maziden bir dosta yıllar önce ithaf edilmiştir)


DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon