31 Temmuz 2015 Cuma

Maziden bir dosta yıllar önce ithaf edilmiştir)

Tanıştığımız ilk bile yenilmez kahramanımdın,
Beni onaran,sevgisiyle hayata tutunmamı sağlayan,
Desteğini benden esirgemeyen,
Elimi sımsıkı tutup benim de birey olduğumu hatırlatan,
Sen var ya sen yıllardır tanıyormuşum gibi hissettiren,
Asla senden vazgeçmem,kardeşimsin diyeni,
Ve dostluğunu bir an olsun bile benden esirgemeyen,
Güçlü herkesin umudu,göz bebeğimsin..
Bu kadar zamandır neredeydin diyebileceğim,
Sanki uzun zamandır tanıyormuşum gibi hissettiğim,
Nadir kelebeğimsin…
Sensiz hayat nasıl olurdu,
Sen yokken ben nasıldım,
Yani hep varmışın sanki de seyahete gitmişin dönmüşün,
Gözlerim seni arıyor sürekle,
Her konuştuğumuz dakikalar inanılmaz değerli,
Zaten ben seni hiçbir mücevhere değişmem ki,
Sen benim yenilmez kahramanımsın,idolümsün..
Sen uzak diyarlardan gelen vatan sevgisiyle,hasretiyle dolu,
Herkesin umudu, herkese can veren,
Umut ışığımsın..
Sen benim iyi ki tanıdım dediğim gün ışığımsın…
Karanlıklar diyarından beni aydınlığa çıkaran,
elimi tutup artık sen de varsın bu hayatta diyen,
hiç kimsenin yapmadığı derecede benimle ilgilenen,
yani sen var ya sen ne desem anlatamayacağım,
kelimelerin kifayetsiz kaldığı,
sözcüklerin tükendiği,
canım ablamsın..


(Maziden bir dosta yıllar önce ithaf edilmiştir)


DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon