8 Ocak 2017 Pazar

ÜZGÜNÜM HAYAT, ÜZGÜNÜM DOSTLUK

ÜZGÜNÜM HAYAT, ÜZGÜNÜM DOSTLUK
Bugün dostluğun gerçekliğine inanmadığım doğrudur. Kaybetmek bazen kazanmaktır. Bunu da bilen birisi olarak hayat yine bugün bana çok kotü ve çirkin görünüyorsun diyorum. Enerjim seyahate çıkmışta beni terketmiş gibi hissediyorum. Hani kışlar bizi solduramayacaktı hayat yada dostluk ya da aşk. adı her neyse ya da aile. Yada güzel olduğuna inandığımız herşey. Yine yanılışlarım oldun, yine tükenişlerim. Üzgünüm hayat. Bugün yine sessiz çığlık atmak istiyorum. Belki mucize diye nitelendirdiğimiz bu karların hepsi erir de yeniden güneş doğar, yeniden severiz belki insanları koşulsuzca. hatta inanırız belki yürekten. 
ÜZGÜNÜM HAYAT, ÜZGÜNÜM DOSTLUK

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon