1 Ağustos 2015 Cumartesi

Seni sevmek

Seni sevmek bir fırtınanın geçişi kadar gürültülü ve korkutucuydu,
Ve o kadar yorucu..
Ama ben yine de seni sevdim,
Tüm imkansızlığa rağmen hep bana dönersin diye bekledim,
Sensizliğin bana acı vereceğini bile bile senden senin için vazgeçtim,
Ama bu son fısıldama bu son gidiş,
Hiç bir ayrılık, hiç bir yol ayrımı bu kadar sancılı olmamıştı benim için,
Ama yine de gittim.
Çünkü kalsam yüreğim sen başka kollarda hayat bulurken,
daha çok sancıyacaktı...
Hep bekledim günler boyu, hep dua ettim bana benim İstediğim gibi dönesin diye,
Ama sen hiç bana istediğim gibi gelmeden,
Hep yarım bıraktın her şeyi seni seviyorum dedin ama yoktun,
Sen başkasın dedin başkalarına şiir yazdın,
Senin değerin hiç bir şeyle hiç kimseyle ölçülmez özelsin dedin,
Ama hep başkalarınaydı ayırdığın vakitler,
Yüreğin başkaydı,sözlerin başka,
Seni o kadar sevdim ki,
Zannettim ki bir ara sen olmuşum,
Kaç kere senden kaçtım biliyor musun sendeki doluya tutulmamak için,
Kaç kere bitti deyip de geri döndüm,
Bu sefer gerçekten senden vazgeçtim artık yüreğim hiç acımayacak sanıyordum,
Ama yanılmışım işte yanılmışım,
Sen hakkımda kötü şeyler düşünürken ben hala senle doluyum,
İstemiyorum hiç bir şeyin bende kalsın ama bırakmıyor ki hayalin peşimi,
Lütfen git artık git beni benle bırak hayatımdan cıktın artık hiç olma,
Kalbimden de kovuyorum seni artık hiç olma,
Artık bu yürek ne sevmek istiyor,ne de özlemek,
Çek git ve geçmişimde pişmanlıklarımda, lütfenlerim de kal artık...

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon