20 Eylül 2020 Pazar

7 HAYATTAN PÜSKÜRENLER OKUR YORUMU 6


 Bu sefer yorum değerli arkadaşım Zehra Gaylan Yüksekkaya 'dan geldi. Kendisine teşekkür ediyorum 😊 💖 😚
📕📕KİTAP TAVSİYEM
"7 Hayattan Püskürenler"
📚ALINTILAR
✍🏻Kavuşamayan aşkların genelde gururdan dolayı yok olup bitmesi ne acı...
✍🏻Git demek her zaman git demek değildir,beni sevip sevmediğinden emin olmak istedim...
✍🏻İnsanlar hastalanınca,uzaylı falan olmuyorlar,halâ insanlar.Acıyacağınıza yardımcı olun,dua edin...
✍🏻Kime niçin üzüleceğime ya da neye değer verip vermeyeceğime bırakın kendim karar vereyim...
✍🏻HAYAT GÜZELDİR,GÜLÜMSEYELİM...🍀
📕📕KİTAP HAKKINDA
Duygu Songül Kahraman
Güzel yürekli arkadaş,
Çevresine pozitif enerji veren insan,
Babasını idolü bilen,annesine düşkün olan evlat,
Yaşadıklarını kaleme alıp farkındalık yaratmayı amaçlayan yazar...
Daha birçok olumlu yönünü sayabileceğim yazarımızın,ikinci kitabını okudum.
Kendisini tanıdığımdan beri,evrene negatif enerji vermeyin,olumsuz düşünüp kötüyü çağarmayın diye öğütler bize👏👏👏
Yeni çıkan kitabı,kendisine,size,bize ve tüm Evrene hayırlı olsun,şans getirsin dilerim.
Kısaca kitaptan bahsetmek istiyorum müsadenizle :
Tüm insanların hayata bakış açısı farklıdır diyor kitap.Bu farka fark katıp,hayata ve bahsedilen olaylara Duygu'ca bakmamızı sağlıyor.Bir nevi Duygu'nun Penceresi diyebiliriz🤗
47 başlık altında yazılanlar,bazen hüzünlendiriyor okuru,bazen aaa bu ben dedirtiyor.Yani herhangi bir satırda kendinize rastlama olasılığınız çok yüksek
Bir hikayede bunalıma giren erkek sendromunu okurken,diğer hikayede aşk'a hoşgeldin partisi yapıyoruz.Bir sayfada babasına aşık küçük kız bizi ağlatırken,diğer sayfada hayata yazılan mektubu okuyoruz.Birkaç söz...Birkaç da şiir serpilip öyle güzel harmanlanmış ki kitap,okur gibi değil sohbet eder gibi tat veriyor

Kitaptan ne öğrendin derseniz eğer,
"Hayat'ın başkasının penceresinden bakamayacak kadar değerli ve kısa olduğunu diyebilirimmm ve bir alıntı daha bırakıp bitiririm müsadenizle :
"O son saniye var ya,işte neyse...Ah seni düşündükçe, uzaklara bakarken ben,yüreğim nasıl da yanıyor.Aynı şehirde nefes almasak da aynı gökyüzünü paylaştığımız sürece benimsin..."
@duygusongülkahraman

Tavsiye Ederim
Sevgiler
ZeHra Gaylan

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon