20 Eylül 2020 Pazar

7 HAYATTAN PÜSKÜRENLER OKUR YORUMU 5


 

#EYLÜLYORUM
#DUYGUSONGÜLKAHRAMAN
#7HAYATTANPÜSKÜRENLER

Hayırlı geceler arkadaşlar 🙋 Canım arkadaşım,güzel yazarım Duygu Songül Kahraman 'ın yeni kitabının yorumu ile geldim.O kadar içten,o kadar hayattan bir kitap ki , düşünce olarak,yaşantı olarak kendinizden bir şeyler bulabileceğiniz bir kitap.Biraz kitaptan bahsedecek olursam :
İlk sayfaları aşktan bahsediyor.Gurur uğruna harcanan aşklardan,kavuşamayan aşklardan bahsediyor.Diğer bir bölümde ise seven kız,seviyor gibi görünen erkek hikayesini okuyoruz.Daha sonra dostluktan,Ulu Önderimiz Mustafa Kemal Atatürkten,anne ve babadan ki beni en çok etkileyen bölümlerden oldu,şehitlerimizden,dost diye yanımızda olan insanların aslında dost değil de enerji emici olduklarından,yanlış arkadaşlıkların ve tercihlerin sonucunda nasıl yanlış yola saptığımızdan,bir çocuğun ölüm ile karşılaşması sonucu psikolojik olarak nasıl etkilendiğinden,sosyal medyanın kötü kullanılmasından,hasta ve engelli insanlara acıyarak bakmaktan ve daha birçok konuda bölümler bulunmakta.Aslında hem anı hem de kişisel gelişim kitabı diyebiliriz.Ben çok beğendim açıkçası ve sizlere de tavsiye ediyorum 😊 Kuzum yolu açık olsun inşallah 🤲🤲 Ayrıca şiirleri içimi parçaladı.Çok iyi yazılmış serbest şiirlerdi.Yüreğine sağlık canım 🌺💖🌷

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon