2 Mart 2019 Cumartesi

Yalancı Pollyanna /Duygu songül Kahraman

Bu resimleri koşulsuz sevgisi ile bana yapan adsiz kahramanima teşekkür ediyorum 😊 💖 😚 Sen çok tatli bir dostsun inan bana.
Kitabım Avni dahil bir çok hastalığa ve birçok sorunla başbaşa kaldığımızda nasıl davranabiliriz nacizane bizzat kendimin de uyguladığım minik taktiklerin bulunduğu ve bir çok hikaye ve hayata nasıl bakmamız gerektiğini anlatmaya çalıştım.

Evet kitabımın ana teması "Asla Yalnız değilsiniz" mesajını verebilmekti. Başabildiysem ne mutlu bana.

Avni benim koyduğum mecazi bir isim. Avni görevini yaptı ve onu uğurlamama sevgiyle izin verdi.
Hayat aslında bir ilüsyondur ve biz ona ne verirsek o da bize onu yansıtır. Ayrınıtılar kitabımda. Mutlaka okuyun derim . Çok yararlanacaksınız.
#YalancıPollyanna #ApsisKitap #yalancipollyanna #duygusongulkahraman #hayatguzeldiraslindainandigimizda #AvniyiNasilYendim #Ruya'ninKaderi #hayvanlardosttur #hayvanlaralemi #hayvanhakları #umutsuzyasanmiyor #yalancipollyanna

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon