11 Mayıs 2017 Perşembe

* AŞK SENİNLE GÜZEL * SERCAN GÖRDÜM * * KAĞIT YAYINCILIK *



* AŞK SENİNLE GÜZEL * SERCAN GÖRDÜM *
                          * KAĞIT YAYINCILIK *


Modern zaman ilişkilerinde yaşanılan sorunları, Mustafa ve Leyla’nın evliliği üzerinden bize anlatıyor yazar bu romanında.
Kendisinin deyimi ile, Aşk Seninle Güzel; Yaşarken alınılabilecek hazların en güzeli, insanın hayata bakışını değiştiren bir duygu, bir efsun gibi. Herkes bir yerde bir gün aşkla karşılaşacak, çok azımız farkına varabilecek. Ayrıca aşkı yansıtan kimse onunla güzeldir her şey ve sen aşkla bakıyorsan hayata aşk aslında ‘seninle’ güzel.
(Tanıtım Bülteninden)


KİTAP YORUMUM


Mustafa ile Leyla evliliğini kurtarabilecek mi? Kitap da birbirini bu kadar seven çiftin aslında çok basit yöntemler ile evliliklerini nasıl kurtardıklarını anlatıyor. Aslında normal ilişkisin de bile sorun yaşayanlar okumalı bu kitabı. Sakinliğin, sadakatin, açık sözlülüğün, ve çiftlerin oturup konuşmasının ne kadar önemli olduğunu çok güzel irdelemiş yazar.
Bu kadar birbirini seven çiftlerin ölüm olursa nasıl davranmaları gerektiğini birçok yol hayata dair bulacaksınız. Yazar finale öyle bir şey yapmış ki cidden hem güzel bir sürpriz sizleri bekliyor hem de belki de edebiyatta bir ilk yaparak yazar sizleri şaşırtıyor.
“SENİ SEVİYORUM” cümlesi o kadar önemli ki. Leyla Mustafa da buldu bunun önemini, Mustafa  ise Leyla da. Kaç kişi acaba gerçekten sevip de şartlara takılmadan bunu söyleyebiliyor? Hayat çok kısa eğer koşulsuz sevebiliyorsanız belki de bunu kendimize saklamamamız gerekiyor.
Yeşil kuyu kitabındaki başarısını katlamış yazar bu ikinci kitabında. Masumiyet yine ön planda. Yazarın tarzını ben çok seviyorum. Bir aşk ancak bu kadar güzel ve temiz anlatılabilir. Günlük yaşanan ilişkilere inat iyi ki Mustafa ve Leyla, Selma ile Sadri var. İçinizi ısıtacak bu kitabı kendinize bir iyilik yapıp alıp okuyun derim.
3. kitabınızı sevgiyle bekliyorum. Bana iyi geliyor hikayeleriniz. Gerçek aşk’ı hatırlatan yeni kitaplarınızın bir an önce çıkması dileğiyle

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon