9 Nisan 2017 Pazar

*YÜREĞİME GELİŞİNİ ÖZLEDİM* SENA ÖZKAN GÜNTÜRK* * UĞUR TUNA YAYINLARI *



*YÜREĞİME GELİŞİNİ ÖZLEDİM* SENA ÖZKAN GÜNTÜRK*
                             * UĞUR TUNA YAYINLARI *


"Annemle konuştuk dün gece. Ona senin için, "Orada iyi midir?" dedim.

Tebessüm etti ve yanıtladı beni, "O çok iyi biriydi, orada elbette iyidir kuzum." dedi.

Sahi iyi misin? Nasıl söylenir bilmem ki, ben seni unutamıyorum. Sen bana yâr oldun, sevginin anlamını, aşkın varlığını öğrettin. Kaybettiğim ruhumu, mutluluğumu sende buldum Salihim. Sen bana Allah'ın rızasıyla geldin. Hani şu ilk gördüğüm gün vardı ya kütüphanede seni, dün oradaydım. Keşke gelse de o sıcak çayı üzerime dökse, dedim...

Bu sefer inan ki kızmazdım sana, kıyamazdım. Sen gideli tam yedi ay oldu. Salih bana, öylece Allah'a yakınlaşma yollarını anlatamadan, usulca gittin. Sana neden gittin diyemeyeceğim, lakin bana gidişin Allah'ı anımsattı, öyle bir gittin ki ruhumu secdeye, gönlümü ilahi aşka kaldırdım. Senin anlatman olmasaydı herhalde daha geç dönerdim İslâm'a.

Ölüm böyle bir şey mi Salih? Sen öldün, ben namazda dirildim, sahi Salih ölüm nasıl bir şey?"
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 250

Baskı Yılı: 2016

KİTAP YORUMUM
Meryem nişanlısının ölmesi üzerine ve babasının yaptığı bir hata yüzünden ayakta kalmayı Allaha sığınarak bulacaktır. Bazı insanlar karşımıza boşa çıkmazlar. Bir şeyler öğretirler ve vakti gelince giderler. Salih de bunlardan biriydi Meryem için.
Kitaptan öğrendiğim ders ise;
- Maneviyata her zaman sarılmamız gerektiği,
- Eş seçerken geçici aşklar yerine Allah için sevmemiz ve seçmemiz gerektiği,
- Acıların bizi büyütmek için olgunlaştırmak güzelleştirmek için yaşadığımız tüm sorunlara öyle bakmamız gerektiği.
okuyun pişman olmazsınız. Manevi yüklü bir kitap bekliyor sizi.


DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon