2 Mart 2019 Cumartesi

YALANCI POLLYANNA KİTABIMA YAPILAN 1. YORUM

Bugün çok bereketli güzel bir gün. Kitabıma Özlem Candan gelen 2. yorum beni çok mutlu etti. Sevgimiz Türkiye illerine dağılmaya çığ gibi büyümeye Avni'nin aslında ne olduğunu anlatmaya devam ediyorum kitabım ile sizlere, sizlerin kocaman yüreğine ulaşarak. Hepimizi ben çok seviyorum ki ama. İyi ki varsınız. iyi ki varız.
Can okurumun yorumu :
#kitapyorumum
#YalancıPollyanna
#Apsis
Duygu Songül Kahraman
Çok ince ama içi dolu dolu insanı sıkmadan,yormadan akıcı bir dille yazılmıs bir kitap.Yaşadığı hayat tecrübeleri insana ders verecek şekilde.Yalnızlığını,üzüntüsünü,hastalığını,gözyaşını kaleme alıp anlatmış.Geçirdiği hastalık,evleri,yaşadıkları,hayata tutunma çabası okurken etkilenmemek elde değil.Ben severek okudum tavsiye ederim.
Kitaba başlarken önsözde yazan bu paragraf hafızama kazındı.
Duygularımın yalnızlığa karıştığında ve hüzün yüreğime çöktüğünde kalemime sığınırım.Kalemimden tasan nağmelere bazen başkasının gözüyle bakarım ve şaşırırım bunu gerçekten ben mi yazdım diye.Sizlerde kalemimden taşan duygularımın bulaştığı,coştuğu anlara tanıklık yapmak istermiydiniz? O halde gönlüme misafirsiniz.Hepiniz hoşgeldiniz...
Bende diyorum ki sevgili Duygu hoşbuldum😊Eline yüreğine sağlık kalemin daim yolun açık olsun 🤗

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon